اخبار داغ

فرصت برای تصمیم و اقدام بسیار کوتاه است

نایب رییس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری: در وضعیت خوبی قرار نداریم و در المپیک بعدی نیستیم

نایب رییس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری: در وضعیت خوبی قرار نداریم و در المپیک بعدی نیستیم
نایب رییس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری گفت: در حال حاضر در وضعیت خوبی نیستیم و متاسفانه این واقعیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون وزنه برداری؛ اورسلا پاپاندره آ، نایب رییس اول فدراسیون جهانی وزنه برداری، درباره آینده وزنه برداری در بازی های المپیک و حضور بانوان صحبت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
حضور زنان در وزنه برداری و عرصه مدیریت
, حضور زنان در وزنه برداری و عرصه مدیریت,
 
,
بهترین کاری که می توانم برای حمایت از بانوان در وزنه برداری انجام دهم این است که موفقیت هایشان را ببینیم، جشن بگیریم و تشویقشان کنیم. کمک کنیم که دیده شوند اما به صورت خاص در مورد کشورهایی که فعالیت های زنان به تازگی در حال توسعه است، مهمترین کاری که می توانم انجام دهم (به عنوان عضوی از IWF)، این است که برای شنیده شدن صدایشان و هر گاه به کمک نیاز دارند، در دسترس باشم.
,
 
,
حضور وزنه برداری در بازی های المپیک 2028
, حضور وزنه برداری در بازی های المپیک 2028,
 
,
نمی دانم کلمه «خوش بین» می تواند دقیقا مفهوم را برساند یا نه. در حال حاضر در وضعیت خوبی نیستیم و متاسفانه این واقعیت است. به ویژه برای من خیلی قبول آن سخت است چون خودم در این عرصه حضور داشتم حتی قبل از این که اجازه رقابت زنان در بازی های المپیک صادر شود. المپیک برای من، برای هر ورزشکاری اهمیت بسیار زیادی دارد و نگرانم که سابقه دوپینگ ها و فسادهای وزنه برداری، روی وجهه آن اثر گذاشته و ترسم این است که اگر در یک بازه زمانی کوتاه، اقدامات کافی و قاطع انجام نشود، فرصت را برای تصمیم گیری تا فوریه از دست بدهیم. اگر در همین مدت کاری انجام ندهیم، از المپیک بعدی حذف می شویم که نمی دانم دائمی خواهد بود یا فرصتی برای بازگشت وجود خواهد داشت ولی آنچه تا امروز مشخص است، این است که ما در برنامه بازی های المپیک 2028 نیستیم بنابراین درخواست ما از IOC این است ک وزنه برداری را در برنامه بازی ها قرار دهد. مذاکرات فیمابین هم بر این اساس بوده که IOC توپ را در زمین ما قراردهد. در مقطعی از تاریخ پس از «آیان» قرار داریم که اقدامات لازم و کافی در این زمینه انجام نشده بنابراین زمان بسیار کوتاهی برای تصمیم گیری و بهبود وضعیت باقی مانده است.
,
 
,
«اراده» مدیران فدراسیون جهانی برای بهبود وضعیت 
, «اراده» مدیران فدراسیون جهانی برای بهبود وضعیت ,
 
,
به نظر می رسد که در گفتمان موجود «اراده قاطع» وجود دارد اما به نظر من اراده باید در عمل نشان داده شود بنابراین می توانم بگویم که این اراده وجود دارد اما اگر در عمل و اقدامات همکاران من در فدراسیون جهانی دیده نشود، برای من سخت است که وجود آن را بپذیرم.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه