اخبار داغ

دیدار رئیس فدراسیون والیبال با سفیر کرواسی در تهران/ تاکید بر افزایش همکاری‌های والیبالی ایران و کرواسی

دیدار رئیس فدراسیون والیبال با سفیر کرواسی در تهران/ تاکید بر افزایش همکاری‌های والیبالی ایران و کرواسی
رئیس فدراسیون والیبال ایران و سفیر کرواسی در تهران بر افزایش همکاری‌های والیبالی دو کشور تاکید کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا داورزنی امروز (چهارشنبه نهم آذر) به دعوت سفیر کرواسی در سفارت‌خانه این کشور در تهران حضور یافت و دو طرف بر افزایش همکاری‌های والیبالی تاکید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر دراگو اشتامبوک سفیر کرواسی در تهران در این دیدار ضمن تمجید از پیشرفت والیبال ایران در سال‌های اخیر خواستار افزایش همکاری‌ها در زمینه رشد و توسعه والیبال شد.

,

وی که نویسنده 25 کتاب درباره ادبیات کرواسی و بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران است، از فرهنگ غنی کشورمان در این نشست صحبت کرد و گفت: ادبیات و فرهنک کشور ایران جایگاه بسیار بالا و بلند مرتبه‌ای دارد.

,

رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز مسیر پیشرفت این رشته ورزشی کشورمان را در سال‌های اخیر تشریح کرد و افزایش همکاری‌ها در زمینه والیبال استقبال کرد و مقرر شد دو فدراسیون والیبال ایران و کرواسی در آینده با امضای تفاهمنامه همکاری‌های والیبالی خود را به صورت رسمی افزایش دهند.

,

برگزاری اردوی‌های آماده سازی مشترک، استفاده از توانایی نیروهای اجرایی برگزاری مسابقات والیبال، شناسائی فرصت‌ها و توانایی موجود در دو کشور برای برگزاری اردوها و مسابقات و همچنین تبادل مربیان از جمله محورهای این تفاهنامه در دو گروه مردان و زنان خواهد بود.

,

در پایان این نشست که میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال نیز حضور داشت، دو طرف هدایایی را به رسم یادبود به یگدیگر اهدا کردند.

,

دکتر دراگو اشتامبوک سفیر کرواسی در تهران تا کنون تحقیق‌های زیادی درباره فرهنگ ایرانی داشته است و در این زمینه به شهرهای همدان، کرمانشاه و … سفرهای متعددی داشته است.

,

این دیپلمات با سابقه تا کنون در کشورهای انگلستان، هند، سری‌لانکا، مصر، بزریل، ژاپن، کره جنوبی و برخی کشورهای عربی به عنوان سفیر کرواسی خدمت کرده است.

,

اشتامبوک همچنین عضو انجمن نویسندگان کرواسی و انجمن قلم برخی کشورهای جهان است که تا کنون بیش از هفتاد عنوان کتاب درباره ادبیات و دیگر موضوعات مرتبط از وی در جهان ترجمه شده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه