اخبار داغ

مهارت مسیر اشتغال را باز می کند/ به توانمند سازی جامعه اهتمام بورزیم

مهارت مسیر اشتغال را باز می کند/ به توانمند سازی جامعه اهتمام بورزیم
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: کشور ما ظرفیت دارد و برای حل مشکلات به یک همت بلند احتیاج داریم، کافی است جلوی هزینه‌های غیر ضرور را بگیریم و همه را به سمت کارهای مفید و ماندگار هدایت کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز در آئین اهدای 310 سری جهیزیه به زوج‌های جوان با همت خیرین و کمیته امداد ضمن گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب الگوی عصمت پاکی و وفاداری است و خداوند را سپاس گذاریم که این چراغ هدایت برای جامعه اسلامی همیشه روشن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

وی ادامه داد: امروز 310 سری جهیزیه به ارزش کارخانه‌ای بیش از 7 میلیارد تومان با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) و خیرین برای زوج‌های جوان تهیه و اهدا شد که کار ارزشمندی است و امیدواریم خیرین بتوانند در زمینه‌های ساخت مسکن و درمان ناباروری هم‌ کارهای بزرگی را انجام دهند.

,

امام‌جمعه اراک با تأکید بر اینکه باید چند کار بزرگ را با جدیت دنبال کنیم افزود: بحث توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر و اینکه هر فرد بتواند رو پای خود بایستد و به دیگری تکیه نداشته باشد از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد.

,

وی تصریح کرد: مناطق کم برخوردار، حاشیه‌نشین و روستاها همگی باید بتوانند دست برتر را داشته باشند اینکه گداپروری نکنیم و آقا پروری کنیم این مسیر اسلام و اهل‌بیت است که باید با جدیت دنبال شود و به توانمندسازی جامعه اهتمام بورزیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: همه باید حداقلی که لازم است یک خانواده از آن برخوردار باشد را داشته باشند و اگر جلوی بسیاری از اسراف و تبذیرها را بگیریم در جامعه ما کسی بی‌غذا و امکانات نخواهد بود.

,

دری نجف‌آبادی با تأکید بر لزوم سوادآموزی علم و معرفت و مهارت‌آموزی در جامعه افزود: در کنار تحصیل لازم، مهارت کسب‌وکار جزو واجب‌ترین کارهاست و باید حتماً به بچه‌ها مهارت بیاموزیم حتی برای معلولان کار درمانی را داشته باشیم و یا برای زندانیان این مهارت‌آموزی را دنبال کنیم.

,

امام‌جمعه اراک اذعان داشت: اگر مهارت ایجاد شد راه برای اشتغال باز می‌شود و امروز به‌جای برخی کارهای غلط و تشریفاتی و سرمایه‌گذاری در ترکیه و کارهای غیر ضرور باید اشتغال آفرینی کنیم.

,

وی با بیان اینکه بحث مسکن از موارد مهمی است که می‌توان برای آن تدبیر کرد ادامه داد: کشور ما ظرفیت دارد و برای حل مشکلات به یک همت بلند احتیاج داریم، کافی است جلوی هزینه‌های غیر ضرور را بگیریم و همه را به سمت کارهای مفید و ماندگار هدایت کنیم.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: امروز بحث خانواده و ازدواج از مسائل بسیار مهم و واجب است چراکه سن 30 درصد جامعه ما در حال عبور از 50 سال است و استان مرکزی دومین استان پیر کشور است که باید تلاش کنیم با ازدواج و فرزندآوری این مشکل را هم که خودمان درست کردیم برطرف کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه