اخبار داغ

پس از حذف از جام جهانی؛

تشکر اینستاگرامی سرمربی تیم ملی از بازیکنانش/ کی‌روش: به شما افتخار می‌کنم!

تشکر اینستاگرامی سرمربی تیم ملی از بازیکنانش/ کی‌روش: به شما افتخار می‌کنم!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در پیامی اینستاگرامی نوشت: من به شما افتخار می‌کنم و یک بار دیگر در داخل و خارج از زمین فوق العاده بودید.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان پس از حذف ملی‌پوشان فوتبال ایران از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طی پیامی در صفحه اینستاگرامی‌اش نوشت: بچه‌ها و دوستان عزیز! در فوتبال چیزی از بردهای اخلاقی وجود ندارد، اما زمانی که به رویاهای خود نرسید هیچ چیز غیراخلاقی نیست، تا جایی که با میل کامل و ذهنیت قهرمانی شجاعانه بهترین کار را انجام دادید. من به شما افتخار می‌کنم و یک بار دیگر در داخل و خارج از زمین فوق العاده بودید. این یک افتخار و افتخار بود که بخشی از این خانواده فوتبال بودم.

,

کی‌روش در ادامه این پیام نوشت: من معتقدم که شما سزاوار احترام کامل هستید اعتبار برای هواداران کشور و فوتبال شما. برای همه شما آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم. ممنونم؛ CQ!

,

, ,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, , کی‌روش: بازیکنانم در جام جهانی کار بزرگی انجام داده‌اند/ تیم ملی می‌تواند قهرمان آسیا شود, کی‌روش: بازیکنانم در جام جهانی کار بزرگی انجام داده‌اند/ تیم ملی می‌تواند قهرمان آسیا شود]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه