اخبار داغ

معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی:

همجنس‌گرایان به دنبال میدان داری در اتفاقات اخیر کشور بودند/ سپهر معارف اسلامی از خانه شروع می‌شود

همجنس‌گرایان به دنبال میدان داری در اتفاقات اخیر کشور بودند/ سپهر معارف اسلامی از خانه شروع می‌شود
ذولفقاری گفت: تمدنی که در سپهر معارف اسلامی معنا می شود از خانه شروع می شود و آن خانه ای که رکن اصلی آن مادر بوده و صفا و مهر مادری سایه بر همه می اندازد و خانه ای که مادر آنجا شهید پرور است و کسانی را تربیت می کند که ایثار می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دکتر سیدمحمد ذوالفقاری،  معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی در همایش مادران فاطمی، تربیت حسینی، تمدن نوین اسلامی اظهار کرد: مفهومی در علوم اجتماعی وجود دارد تحت عنوان کج تابی که به معنای کنده شدن یک مفهوم و قرار دادن آن در جای دیگری به مشاهبتی است یکی از این کلمات که دچار کج تابی شده مفهوم تمدن است.


معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی تصریح کرد: تمدن اسلامی ما در منطقه بین النهرین، ایران، عراق، سوریه و کشورهای اسلامی آن چتر خود را گسترش می دهد و کتابخانه های عظیم ایجاد می کند و فرهنگ بزرگ را در اختیار خود می گیرد و حمایت می کند از آن تمدن‌.

ذولفقاری عنوان کرد: تمدنی که در سپهر معارف اسلامی معنا می شود از خانه شروع می شود و آن خانه ای که  رکن اصلی آن مادر بوده و صفا و مهر مادری سایه بر همه می اندازد و خانه ای که مادر آنجا شهید پرور است و کسانی را تربیت می کند که ایثار می کند.

وی ادامه داد: مادری که هشت تن از خانواده خود را شهید می کند و در آخر خودش نیز بال و پر می گستراند و خودش به آنچه گفته عامل است.

معاون امور بین الملل آستان قدس رضوی بیان کرد: در اتفاقاتی که در ۸۰ روز اخیر اتفاق افتاد مشاهده شد که مظاهری از تمدن غرب مثل هم جنس گرایان و امثال آنها چگونه می خواستند میدان داری کنند و آنچه اداره غرب به ان رسیده می خواستند اجرا کنند و بهترین شکل می توانستند خودشان را رسوا کنند نشان دادند.

ذولفقاری خاطر نشان کرد: اتفاقات اخیر علی رغم تمامی تلخی های آن  اما چیزهای خوبی نیز داشت برخی از چهره های هر چقدر هزینه می کردیم اما چهره واقعی آنها مشخص نمی شد اما خودشان در اغتشاشات اخیر خودشان را رسوا کردند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه