اخبار داغ

خوش‌خبر:

فدراسیون والیبال برداشت خوبی از سرمایه‌گذاری روی نوجوانان خواهد کردکار با این رده سنی برایم پنجره جدیدی است

فدراسیون والیبال برداشت خوبی از سرمایه‌گذاری روی نوجوانان خواهد کردکار با این رده سنی برایم پنجره جدیدی است
سرپرست تیم ملی نوجوانان گفت: فدراسیون والیبال به خوبی در حال پرورش بازیکنان نسل جدید است و در آینده برداشت خوبی از این سرمایه‌گذاری خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر در مراسم استقبال از تیم ملی نوجوانان در فرودگاه امام خمینی (ره) پس از کسب مقام نایب قهرمانی لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا، اظهار کرد: کار با بازیکنان نوجوان در مسابقاتی در این سطح یک تجربه کاملا جدید و جالب برایم بود. کار با این رده سنی را به فال نیک می‌گیرم چرا که پنجره جدیدی برای من است.

وی ادامه داد: زمانی که سرپرست تیم ملی شدم، تعدادی از این بازیکنان هنوز به دنیا نیامده بودند حالا در کنار هم هستیم و امور را با هم پیش می‌بریم. امری که بسیار شیرین و هیجان انگیز است و امیدوارم بتوانم کار مثبتی برای این نوجوانان انجام دهم.

وی با اشاره به تجربه حضور در لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا عنوان کرد: بعداز 17 سال پاکستان میزبانی این مسابقات را گرفت و نواقص و بی‌تجربگی‌هایی در این میزبانی داشت که برایم عجیب بود. شاید الفبای برگزاری مسابقه با تیم‌های خارجی را بلد نبودند اما تلاش خود را کردند و این تلاش قابل قبول است.

خوش‌خبر افزود: برای تیم ملی نوجوانان هم مسابقه با تیم‌های بزرگسال تجربه‌ای دشوار بود. با توجه به بازی‌هایی که داشتند قطعا آینده خوبی خواهند داشت. بازیکنانی مستعد هستند و اگر به همین صورت شبانه روزی به آن‌ها پرداخته شود همان‌طور که در لیگ دسته یک هم حضور دارند، در آینده شاهد حضور بازیکنان بسیار خوبی در تیم ملی بزرگسالان خواهیم بود. فدراسیون برداشت خود را از این سرمایه گذاری خواهد کرد تنها نیاز به تجربه، خودباوری و میادینی برای بروز استعداد دارند. حضور در چنین تورنمنت‌هایی برای این بازیکنان محک خوبی است.

مسابقات والیبال لیگ ملت‌های منطقه مرکزی آسیا از سوم تا هشتم آذر به میزبانی شهر لاهور پاکستان و با حضور پنج تیم پاکستان، ایران، بنگلادش، افغانستان و سری‌لانکا برگزار شد.

تیم ملی نوجوانان ایران در دیدار نهایی این مسابقات نتیجه را به تیم ملی بزرگسالان پاکستان واگذار کرد و به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه