اخبار داغ

علی‌رغم حمایت‌های رئیس فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان؛

شایعات عجیب حوالی نیمکت تیم ملی فوتبال؛ جدایی کی‌روش از یوزهای پارسی!

شایعات عجیب حوالی نیمکت تیم ملی فوتبال؛ جدایی کی‌روش از یوزهای پارسی!
برخی رسانه‌های عربی از جدایی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خبر داده‌اند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم ملی فوتبال کشورمان شب گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل تیم ملی ایالات متحده آمریکا شکست را پذیرفت و با کسب ۳ امتیاز در گروه B رقابت‌ها، از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر کنار رفت.

,

از همین رو چند رسانه عربی مانند استاد الدوحۀ، کوره و شبکه ورزشی ابوظبی امارات متحدۀ عربی مدعی شده‌اند که سرمربی ۶۹ ساله پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به علت کسب نتایج ضعیف، عدم صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی و هم‌چنین ثبت سنگین‌ترین شکست تاریخ تیم ملی در آستانه برکناری توسط فدراسیون فوتبال ایران قرار گرفته است.

,

این شایعه خبری در شرایطی به وجود آمده که گفته شده کی‌روش همراه با کاروان تیم ملی امشب به تهران باز خواهد گشت و پس از جلساتی با مسئولان فدراسیون درباره تعیین تکلیف آینده کاری‌اش با تیم ملی در راه جام ملت‌های آسیا، به کشورش سفری خواهد داشت.

,

سیدحمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان پس از نخستین نشست خبری کی‌روش در جام جهانی قرارداد وی را تمدید شده دانسته بود و از طرفی هم سی‌کیو همیشه همراهی و حمایت‌های گسترده مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون را با خودش داشت. کی‌روش اکنون با تیم ملی قرارداد ندارد و قرارداد وی تا پایان جام جهانی قطر بوده است.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, ,

تشکر اینستاگرامی سرمربی تیم ملی از بازیکنانش/ کی‌روش: به شما افتخار می‌کنم!

, تشکر اینستاگرامی سرمربی تیم ملی از بازیکنانش/ کی‌روش: به شما افتخار می‌کنم!, تشکر اینستاگرامی سرمربی تیم ملی از بازیکنانش/ کی‌روش: به شما افتخار می‌کنم!,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه