اخبار داغ

فرمانده سپاه روح‌الله:

تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله در مأموریت‌ها مقتدرانه عمل کرد/ امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است

تیپ ۷۱ مردم‌پایه سپاه روح‌الله در مأموریت‌ها مقتدرانه عمل کرد/ امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است
کریمی گفت: امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با نا امنی وجود دارد و قطعا هرگونه تعرض و نا امنی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه موجه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با حضور در مناطق مرزی استان کرمانشاه ضمن بازدید از پایگاه های مرزی تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در جریان اقدامات آنها در تأمین امنیت و مقابله با تهدیدات دشمنان و روند خدمت رسانی آنها به مردم قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش ها، زحمات و مدیریت فرمانده تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله و اقدامات رزمندگان اسلام اعم از پاسداران، بسیجیان و سربازان عزیز اظهار داشت: باید به وجود رزمندگانی که این چنین دلسوزانه و مخلصانه برای تأمین امنیت و خدمت به مردم تلاش می کنند افتخار کرد و روحیه جهادی و انقلابی این عزیزان بسیار قابل تقدیر است.

,

سردار کریمی افزود: تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله با ترکیبی از ایمان، ولایتمداری، دانش و روحیه جهادی همواره شرافتمندانه و مقتدرانه در مأموریت ها عمل کرده و امروز یک نیروی قدرتمند همیشه در صحنه برای تأمین امنیت و خدمت رسانی به مردم است و امروز این نیروی قدرتمند دارای فرماندهان و جوانان باتجربه و اهل میدان های نبرد است.

,

وی ادامه داد: حماسه های رزمندگان تیپ ۷۱ مردم پایه سپاه روح الله در تاریخ انقلاب اسلامی خصوصا دفاع از حرم اهل بیت(ع) ، دفاع از امنیت مرزهای کشور همچون شمالغرب و غرب کشور، دفاع از ارزش های اسلامی در عرصه های مختلف، خدمت رسانی به مردم استان و استان های مختلف در بحران هایی چون سیل، زلزله و کرونا و سایر اقدامات امید آفرین همچون برگ زرینی در تاریخ این تیپ همیشه قهرمان می درخشد و امروز رزمندگان این تیپ در مرزهای غربی در حال خدمت به مردم هستند و بنده به عنوان خادم مردم استان مرکزی در سپاه و بسیج از یکایک این عزیزان قدردانی می کنم.

,

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی تأکید کرد: امنیت مرز‌ها خط قرمز نیرو‌های مسلح کشور است و امروز با وحدت و انسجام بین رزمندگان آمادگی کامل برای هرگونه مقابله با نا امنی وجود دارد و قطعا هرگونه تعرض و نا امنی با پاسخی مقتدرانه و قاطعانه موجه خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: سپاه پاسداران یک نهاد ولایی، انقلابی و مردمی برآمده از متن انقلاب و سنگر مستحکم مردم ایران و ملت های مسلمان است و برای دفاع از امنیت کشور ، خدمت به مردم و رفع مشکلات کشور با ایثار و شهادت طلبی گام برمی دارد و در کنار نیروهای مسلح لحظه ای از انجام ماموریت ها غفلت نخواهد کرد و امروز سپاه آمادگی کامل برای مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه