اخبار داغ

پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید

پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید
پروژه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج، روز پنجشنبه با حضور ریییس جمهور به بهره برداری رسید تا بعد از سال ها، مردم این شهر از آب شرب گوارا بنوشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سامانه انتقال آب سد آزاد به تصفیه خانه سنندج که عملیات اجرایی آن بهمن سال ۱۳۹۹ آغاز شد، امروز با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رییسی و با ۸۵۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، در مدار بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

مردم سنندج در چند سال اخیر از طعم و بوی آب شرب این شهر به شدت ناراضی هستند و هر از گاهی با گذاشتن عکس یا فیلمی از آب داخل لوله‌های منزل یا دبه‌های به صف‌ کشیده شده جلوی چشمه‌های اطراف شهر در فضای مجازی، نارضایتی خود را از کیفیت پایین آب اعلام می‌کنند و مسوولان را به چالش می‌کشند.

,

این وضعیت ادامه داشت تا اینکه مسوولان استان و وزارت نیرو به فکر چاره افتادند و طرح سامانه انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه سنندج در دستور کار قرار گرفت.

,

با این حال تامین آب شرب سنندج از طریق انتقال آب سد آزاد در دولت دوازدهم محقق نشد و این تکلیف به دولت سیزدهم رسید و به یکی از اولویت های مهم و اصلی این دولت تبدیل شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه