اخبار داغ

امیر واحدی:

امروز نیروی هوایی ارتش مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران است

امروز نیروی هوایی ارتش مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران است
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز نیروی هوایی ارتش با تکیه بر جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع اساتید فرماندهان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری اظهار داشت: نیروی هوایی ارتش با اتکا به جوانان دانشمند خود و صنعت هوایی کشور در برطرف ساختن مشکلات و نیازهای نیرو به خودکفایی رسیده است. این امر را مدیون فرمانده معظم کل قوا است که در آن روزهای حساس دستور تشکیل جهاد خودکفایی را در این نیروی الهی صادر کردند. در حکم انتصاب اینجانب نیز ساخت نیروی هوایی دانشمند مورد تاکید ایشان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی در ادامه خطاب به دانشجویان و آینده‌سازان نیروی هوایی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و خون هزاران شهید شرایط جهت پیمودن قله‌های پیشرفت در زمینه‌های پژوهشی، تحقیقاتی و همچنین علمی مهیاست و تنها نیاز به همتی راسخ برای تحقق اهداف والای انقلاب جهت سربلندی ایران اسلامی را دارد.
,
 
,
امیر واحدی در پایان خاطر نشان کرد: امروز نیروی هوایی ارتش با تکیه بر جوانانی متعهد، متخصص و ولایتمدار مقتدرانه آماده حراست از تمامیت ارضی ایران اسلامی است و همین موضوع موجب هراس دشمن از توانمندی‌های ایران اسلامی در تمامی حوزه‌ها شده است.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه