اخبار داغ

مسئول بسیج دانش‌آموزی لرستان:

جهاد تبیین در مدارس ضروری است/ تلاش دشمن برای انحراف افکار نوجوانان

جهاد تبیین در مدارس ضروری است/ تلاش دشمن برای انحراف افکار نوجوانان
مسعودی‌زاده با بیان اینکه جهاد تبیین در مدارس ضروری است، گفت: تلاش دشمن انحراف افکار نوجوانان است ولی با جهاد تبیین و آگاهی‌سازی می‌توان توطئه دشمن را خنثی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مسعود مسعودی‌زاده صبح امروز در نشست مجمع علوی و فاطمی اظهار داشت: رسالت اصلی ما در مدرسه است، آگاه سازی کار هر کسی نیست چرا که باید با نگاه ملی و عملکرد بومی استان صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: کار باید تشکیلاتی و با مشورت باشد تا بتواند نتیجه و ثمره مورد نظر را ایجاد نماید که لازم است اعضای مجمع زمان حضور در مدرسه از طریق ارتباط دوستانه و صحیح با دیگر دانش آموزان ضمن شناسایی مشکلات و دغدغه های فکری آنان بکوشند تا با رفاقت و دلسوزی، دانش آموزان را به سمت خود جذب نموده و با ارائه راهکار انقلابی و فرهنگی نوجوان پسند جلوی انحراف فکری دانش آموزان را بگیرند.

,

مسئول بسیج دانش آموزی لرستان با تاکید بر جهاد تبیین تصریح کرد: واقعیت ها را باید دید و مطالعه کرد و سپس تببین نمود که از مهمترین وظایف خطیر ما این است که به عنوان سرباز امام زمان(عج) کار کنیم و در جهت جهاد تبیین قدم برداریم.

,

مسعودی زاده با اشاره به حوادث اخیر خاطرنشان کرد: باید با استقامت به راه خود ادامه دهید چرا که این اعتراضات و اغتشاشات نشان می دهد چراغ این انقلاب روشن است؛ خاکریز ما مدرسه است و باید تمرکز بر جهاد تبیین باشد و سعی کنیم افرادی را که تحت تاثیر فریب و تبلیغات جبهه دشمن را خورده اند، با رفاقت و دلسوزانه به وسیله جهاد تبیین به سمت راه درست و انقلابی هدایت کنیم.

,

وی بیان کرد: بیان راهکار، تولید محتوا، نوشتن بیانیه از جمله اقداماتی است که باید مد نظر باشد البته تمرکز برای زمینه سازی ظهور مهمترین هدفی است که دنبال می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه