اخبار داغ

با حضور استاندار هرمزگان:

آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در حاجی‌آباد برگزار شد/ واگذاری ۱۶۰۰ قطعه ۴۰۰ متری آپارتمانی به مردم حاجی‌آباد در قالب طرح نهضت ملی

آیین کلنگ‌زنی طرح نهضت ملی مسکن در حاجی‌آباد برگزار شد/ واگذاری ۱۶۰۰ قطعه ۴۰۰ متری آپارتمانی به مردم حاجی‌آباد در قالب طرح نهضت ملی
دوستی گفت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز آیین کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد با حضور مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان،حجه الاسلام شریفی امام جمعه، فرماندار و جمعی از مردم برگزار و ۱۸ هکتار زمین در قالب ۱۶۰۰ واحد ۴۰۰ متری آپارتمانی جهت واگذاری به متقاضیان مسکن ملی آماده شد.

مهندس دوستی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: در راستای سیاست دولت سیزدهم در خصوص خانه دار کردن مردم، امروز کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان حاجی‌آباد انجام شد.

وی افزود: ۱۸ هکتار زمین برای این منظور در حاجی آباد در نظر گرفته شده و  ۱۶۰۰ واحد آپارتمانی در قطعات ۴۰۰ متری به متقاضیان واگذار خواهد شد.

استاندار هرمزگان گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز این زمین وجود دارد ، از بهمن ماه سایت جهت ثبت نام متقاضیان باز خواهد شد و مردم حاجی آباد می توانند از این فرصت استفاده کنند.

وی تصریح کرد: دولت برای احداث منازل در قالب ارائه تسهیلات و تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز در کنار مردم است به همین جهت مردم از این فرصت بسیار خوب ساخت مسکن استفاده کنند.

استاندار هرمزگان در این آیین با توجه به کمبود زمین در شهر حاجی آباد خواست تا جهت تامین زمین مورد نیاز برنامه ریزی و اقدام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه