اخبار داغ

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس:

انتقال آب به تهران در گرو حفظ حق‌آبه رودخانه کرج و کشاورزان است/ هزینه یارانه سوخت هواپیماهای کارگو در بودجه ۱۴۰۱ مصوب شد

انتقال آب به تهران در گرو حفظ حق‌آبه رودخانه کرج و کشاورزان است/ هزینه یارانه سوخت هواپیماهای کارگو در بودجه ۱۴۰۱ مصوب شد
عباسی گفت: آب شرب مورد نیاز تهران باید تامین شود اما باید حق‌آبه محیط زیستی رودخانه کرج و کشاورزان لحاظ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا عباسی عضو کمیسیون کشاورزی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: یکی از مشکلاتی که در فرودگاه پیام وجود دارد هزینه سوخت هواپیماهای باری است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباسی افزود: البرز قطب تولید محصولات غذایی، بهداشتی و کشاورزی است در نتیجه تسریع حمل و نقل ضرورت دارد و در بودجه ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ این مهم دیده شد. 
,
وی اظهار داشت: بندی به بودجه اضافه شد که در سال ۱۴۰۰ قریب به ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه یارانه سوخت هواپیماهای کارگو باشد تا به حمل و نقل هوایی کمک شود. 
,
عباسی با اشاره به اختصاص یارانه سوخت در ۱۴۰۱، در بخش دیگری تصریح کرد: اگر به موضوع تونل انتقال آب سد امیرکبیر به تهران ورود نمی کردیم، متاسفانه اجرایی می شد. 
,
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: حرفی برای انتقال نداریم و آب شرب مورد نیاز تهران باید تامین شود اما باید حق آبه محیط زیستی رودخانه کرج و کشاورزان لحاظ شود. 
,
عباسی با اشاره به اینکه از سال ۹۹ تا کنون، پیگیر وضعیت بیمارستان فردیس هستیم، افزود: بر اساس وعده‌ها و قول‌های داده شده دهه فجر سال جاری افتتاح خواهد شد. 
,
وی اظهار داشت: ساخت بیمارستان کمالشهر ۷ سال به طول انجامید اما با پیگیری‌های انجام شده، خوشبختانه از ۱۰ درصد طی ۷ سال به پیشرفت ۵۰ درصد در ۶ ماه رسیده است. 
,
 
,
انتهای پیام/ 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه