اخبار داغ

طی حکمی از سوی وزیر میراث فرهنگی؛

معصوم علیزاده سکاندار میراث فرهنگی استان همدان شد

معصوم علیزاده سکاندار میراث فرهنگی استان همدان شد
طی حکمی از سوی وزیر میراث فرهنگی، «محسن معصوم‌علیزاده» جایگزین علی مالمیر در میراث فرهنگی همدان شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهمدان؛ آخرین قرعه تغییر در مدیران کل استان همدان پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم به نام علی مالمیر افتاد تا سکاندار اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان پس از ۷ سال تغییر کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, .,

در نهایت طی حکمی از سوی دکتر ضرغامی وزیر میراث فرهنگی کشور، «محسن معصومعلیزاده» به عنوان مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان منصوب شد.

, , .,

محسن معصومعلیزاده از مدیران جوان و خوش فکر همدان می‏باشد که سابقه مدیریت طولانی در دستگاه‌هایمختلف استان را دارا می‏باشد.

, , , .,

این مدیر جوان از سال ۱۳۹۲ با نظر شورای دوره چهارم شهر مریانج به عنوان شهردار منتخب این شهر منصوب و در دوره‌های پنجم و ششم شورای شهر نیز ابقا شده بود.

, .,

وی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی از دانشگاه تهران می‏باشد تا کنون در پستهای مهمی از جمله مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اسدآباد، معاون پشتیبانی ادارهکل نوسازی مدارس استان، قائم مقام اداره کل نوسازی مدارس استان، عضو سومین دوره شورای اسلامی شهر مریانج، شهردار مریانج، مشاور فرماندار همدان، نایب رئیس شورای اسلامی شهرستان همدان، بازرس هیأت مدیره سازمان همیاری شهرداریهای استان و… را در کارنامه اجرایی خود دارد.

, , , , .,

معصوم علیزاده در دوران شهرداری مریانج اهتمام ویژهای برای حفظ میراث فرهنگی انجام داده بود، که با پیگیریهای مستمر زمینهساز به ثبت رسیدن سه اثر پل تاریخی سلیمانی و عمارت گلستان و همچنین معرفی آسیابهای قدیمی مریانج در فهرست آثار ملی شده بود.

, , , , , .,

همچنین تملک و مرمت عمارت تاریخی گلستان به عنوان تنها خانه قدیمی موجود در شهر مریانج از دیگر اقدامات وی در حوزه نگهداری اماکن تاریخی بوده است.

, .,

انتهای پیام/

, /]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه