اخبار داغ

وزیر ارشاد در رشت:

برنامه راهبردی دولت برای مدیریت جامعه گفتگو با همه سلایق و گروه ها است/ آرمان میرزا رهایی از استبداد و استعمار بود

برنامه راهبردی دولت برای مدیریت جامعه گفتگو با همه سلایق و گروه ها است/ آرمان میرزا رهایی از استبداد و استعمار بود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه راهبردی دولت برای مدیریت جامعه گفتگو با همه سلایق و گروه ها است گفت: باید با حکمرانی عقلانی و گفتگو با همه و شنیدن نقدها و حل مشکلات از تکرار تجارب تلخ جلوگیری کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح پنج شنبه در کنگره بین المللی شهید میرزا کوچک جنگلی در تالار مرکزی رشت با بیان اینکه گیلان استان فرهنگ و هنر است و در تمامی تحولات بزرگ ایران در دوره های مختلف به ویژه معاصر، گیلان و گیلانی پیشگام بوده است گفت: این استان زادگاه مشاهیر و علمای بزرگی همچون آیت الله بهجت هستند و شهدای گیلانی در دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت بی نظیر بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی با اشاره به اینکه ایران در دوران میرزا در حد واگرایی پیش رفت افزود: وحدت ملی و سرزمینی به واسطه حضور گسترده استعمارگران غربی و شرقی آسیب دید.
,
 
,
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه استعمارگران در دوران میرزا کوچک جولان می دادند و کشور محل تاخت و تاز قدرت‌های استعمارگر خارجی بود افزود: حاکمان نالایق روزهای تلخی را برای مردم ایجاد کرده بودند.
,
 
,
اسماعیلی تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی در چنین شرایطی با عزمی راسخ و دلی امیدوار به عنایت الهی به پاخاست و مجاهدت کرد.
,
 
,
نهضت میرزا بذر درخت تناور جهاد را کاشت
, نهضت میرزا بذر درخت تناور جهاد را کاشت,
 
,
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه آرمان میرزا رهایی از استبداد و استعمار بود گفت: اگر چه نهضت میرزا به شکست انجامید اما بذری بود در سرزمین پراستعداد ایرانی که در آن درخت تناور جهاد رشد کرد و ثمره ای همچون انقلاب اسلامی را به وجود آورد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال تکرار فضای گذشته در کشور است عنوان کرد: دشمنی آنها همواره بر قوت خود باقی است و سعی می کنند با ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه مردم را از آینده کشور ناامید کنند.
,
 
,
اسماعیلی با بیان اینکه اتفاقات اخیر با هدف شکاف بین صفوف مردم ایجاد شد افزود: بهانه دشمنان تنها با یک استراتژی دنبال می شود که همان ایجاد نفاق و شکاف و از بین بردن وحدت سرزمینی در کشور است.
,
 
,
ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است
, ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است,
 
,
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه ایران قوی و مستقل خار چشم دشمنان است گفت: ایران به عنوان قدرت منطقه‌ای و تاثیرگذار در نظام بین المللی برای دشمنان قابل تحمل نیست و هر روز با یک بهانه تلاش می کنند توفیقات بزرگ را از ما بگیرند.
,
 
,
اصحاب فکر و فرهنگ و هنر پیشگام جهاد تبیین باشند
, اصحاب فکر و فرهنگ و هنر پیشگام جهاد تبیین باشند,
 
,
وی خاطرنشان کرد: اصحاب فکر و فرهنگ و هنر باید پیشگام جهاد تبیین شوند و با عمل به تاکیدات رهبری به شبهات دشمن پاسخ دهند و از پیشرفت ها و دستاوردها برای مردم سخن بگویند.
,
 
,
اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید گوش شنوایی برای استماع نقدهای منصفانه داشته باشیم افزود: باید صحبت منتقدین و معترضانی که در چارچوب قانون حرف می زنند را بشنویم و دولت وظیفه خود می داند که با همه گروه ها و سلایق حرف بزند و حرف آنها را بشنود.
,
 
,
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه برنامه راهبردی دولت برای مدیریت جامعه گفتگو با همه سلایق و گروه ها است گفت: باید با حکمرانی عقلانی و گفتگو با همه و شنیدن نقدها و حل مشکلات از تکرار تجربه تلخ جنگل و مشروطه جلوگیری کنیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه