اخبار داغ

به همت جهادگران دامپزشکی شهرستان بهمئی:

اکیپ جهادی دامپزشکی به تلخ رود ممبی رسید+تصاویر

اکیپ جهادی دامپزشکی به تلخ رود ممبی رسید+تصاویر
طبابت جهادگران دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد این بار مقصدش را رود تلخ ممبی در این استان انتخاب کرد تا چشم امید مردم در مناطق محروم به اردوهای جهادی روشن شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس در سال های اخیر کلمه گروه های جهادی برای بسیاری از مردم به لغتی آشنا تبدیل شده است ، این لفظ شاید برای مردم مناطق محروم کشور نیز ملموس تر باشد، گروه هایی که بدون هیچ گونه منفعت مالی اقدام به خدمت رسانی در شهرهای مختلف و نقاط محروم کشور کرده و به بهبود وضعیت زندگی ساکنین شهرهای و روستاهای کم تر شناخته شده می پردازند، گروه های جهادی اغلب با هم یاری اقشار مختلف مردم از جمله دانشجویان، بسیجیان و جوانان در کشور رشد کرده و تاکنون نیز خدمات قابل توجه ای را در نقاط نیازمند کشور به انجام رسانده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

همزمان با آغاز هفته بسیج اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد تا جهادگران دامپزشکی استان به منظور ارائه خدمات بهداشتی رایگان به دامداران رود تلخی عزم سفر کنند و روشنی بخش چشم دامداران باشند.

,

از مجموعه اقدامات عملیاتی و میدانی که توسط این اکیپ‌ که در رود تلخ مببی استان کهگیلویه و بویراحمد انجام شد می‌توان به واکسیناسیون و معاینه رایگان دام، سمپاشی و ضد عفونی، آموزش های بهداشتی دامپزشکی به ویژه در خصوص بیماری مشترک تب خونریزی دهنده کریمه کنگو و غیره اشاره کرد.

,

تصاویر خدمات گروه جهادی دامپزشکی استان را می توانید اینجا ببینید.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه