اخبار داغ

رئیس‌جمهور در جمع مردم استان کردستان:

انسجام و وحدت مردم در مقابل دشمن واقعیت است/ امروز مهم‌ترین کار ما در دولت خدمتگزاری بی منت به مردم است

انسجام و وحدت مردم در مقابل دشمن واقعیت است/ امروز مهم‌ترین کار ما در دولت خدمتگزاری بی منت به مردم است
رییس جمهور گفت:دشمنان تصور کردند که اگر برخی از موارد را مطرح کنند، می‌توانند مردم را به دلیل داشتن مشکلات اجتماعی و اقتصادی که دارند گول بزنند، اما انسجام و وحدت مردم در مقابل دشمن واقعیت است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور امروز پنجشنبه (۱۰ آذرماه) در سفر به استان کردستان، ضمن تبریک روز پرستار و تقدیر از تلاش این قشر در دوران کرونا، اظهار کرد: بهره‌برداری از طرح آبرسانی به سنندج پس از هشت سال انتظار مردم، امروز با تلاش و پیگیری وزارت نیرو، استاندار کردستان و سایر مسئولان، به نتیجه رسیده و خرسندیم که مردم ما در سنندج از آب گوارا بهره‌مند می‌شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی بهره‌برداری از ریل قطار و فرودگاه  سقز را که رفت و آمد و حمل و نقل را تسهیل می‌کند، از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار استان کردستان ذکر کرد و افزود: کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید، به جز موارد ضروری در دستور کار دولت نیست، بلکه اولویت با تکمیل پروژه‌های قدیمی که باعث رنج مردم شده‌اند، است.
,
 
,
رییس جمهور با بیان اینکه سفرهای خور را به استان کردستان تا پایان و رفع مشکلات این استان ادامه خوهم داد، عنوان کرد: تحقق این مهم نیازمند انجام اقدامات مجاهدانه با کمترین زمان در استان است.
,
 
,
وی طرح آبرسانی به سنندج را نمونه بارز اقدام مجاهدانه ذکر کرد و افزود: معتقدیم که با این مدل می‌توان در سراسر کشور کارها را سریع‌تر به نتیجه رساند، چرا که مردم چشم انتظار هستند.
,
 
,
رییسی ادامه داد: ما در کردستان، دیار مجاهدت‌های خاموش، شاهد رشادت و ایستادگی مردم کردستان است، وجب به وجب کردستان در مقابل گروه‌های ضدانقلاب و معاندان ایستادگی کرده است؛ دشمنان، از ابتدای انقلاب اسلامی به دنبال لانه کردن در این خطه هستند اما مردم بیدار و بابصیرت کردستان آن‌ها را نا کام گذاشته‌اند.
,
 
,
رییس جمهور گفت: دشمنان خواستند یک بار دیگر امتحان کنند که آیا می‌توان کاری کرد، اما مردم کردستان بارها اثبات کرده‌اند که دشمن را ناکام کرده‌اند و این سیره و سلوک مردم این خطه است و در دیگر مناطق کشور نیز به این شیوه است.
,
 
,
وی افزود: دشمنان تصور کردند که اگر برخی از موارد را مطرح کنند، می‌توانند مردم را به دلیل داشتن مشکلات اجتماعی و اقتصادی که دارند گول بزنند، اما انسجام و وحدت  مردم در مقابل دشمن واقعیت است و امروز انسجام شیعه و سنی در شهر و روستا موجب شکست دشمن شده و این از ویژگی مردم این منطقه است.
,
 
,
رییسی کردستان را جایگاه مردمان سلحشور و مجاهد ذکر کرد و افزود: دشمنان بدانند این نسل جدید همانند مادران و پدران خود در مقابل دشمنان ایستادگی می کنند و اثبات کرده اند که به خواست دشمنان این دیار فکر نمی کنند، دشمنان بدانند که در دل مردم هیج جای این کشور جایگاهی ندارند.
,
 
,
وی خطاب به کارکنان و مسئولان دولت گفت: امروز مسئله مردم خدمتگزاری صادقانه به آنها است، لذا کارکنان ما در همه نهادها و ادارت بدانند که امروز مهم‌ترین کار ما در دولت خدمتگزاری بی منت به مردم است و این امر موجب عصبانیت دشمنان می شود.
,
 
,
رییسی طرح آبرسانی به سنندج را نمونه بارز بیشتر شدن عصبانیت دشمنان دانست و گفت: بگذار دشمنان با این غیض و کینه ای که از جمهوری اسلامی دارند بمیرند و جان دهند و بدانند ملت از پیشرفت دست برنمی دارد.
,
 
,
به گفته وی، دشمنان می خواهند، با ناامنی و اغتشاش  قطار پیشرفت کشور را باز دارند و در این راستا کمک مردم و اراده مدیران نباید اجازه دهند که این قطار پیشرفت کند شود.
,
 
,
رییس جمهورادامه داد: پیشرفت ما در علم و فناوری دشمن را عصبانی و غضبناک کرده است و دانشگاه های ما با پرورش انسان های فرهیخته و دانشمندان تراز اول جهان، دشمن را ناامید کرده است؛ پیشرفت در حوزه هسته ای و علوم تکنولوژی، ارتباط با کشورهای همسایه، صادرات نفتی و غیر ه نفتی و راه افتادن چرخ های تولید در سراسر کشور دشمن را خشمگین کرده است.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه دانشگاه های ما باید علم و فناوری را بیش از گذشته افزایش دهند، عنوان کرد: افزایش شرکت های دانش بنیان، تولید و اشتغال بیش از گذشته باید در دستور کار باشد.
,
 
,
رییسی عنوان کرد: مردان و زنان ما باید در حوزه فناوری و تولید تلاش خود را مضاعف کنند.
,
 
,
رییس جمهور با بیان اینکه کردستان با داشتن پتانسیل های فراوان نباید بیکار داشته باشد، افزود: تولید در حوزه های کشاورزی و دامداری می تواند بسیار بیشتر از ظرفیت کنونی باشد. باید تلاش کنید از نیروی کارآمد بومی استان در این منطقه برای پیشرفت استفاده شود.
,
 
,
رئیسی گفت: دختران و پسران ما که فارغ التحصیل دانشگاه های هستند باید بدانند که زمینه کار برای آنها پس از فارغ التحصیلی مهیا است. این امر به تلاش مضاعف مدیران بستگی دارد.
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: متن کار ما خدمت صادقانه به مردم است، کاری که امروز بسیجیان و نیروهای جهادگر در حال انجام هستند. موارد دیگر فقط حاشیه است؛ مدیران ما بدانند که نباید دچار حاشیه شوند و خدمتگزاری متن کار دولت است.
,
 
,
رییس جمهور یادآور شد: این سفرهای استانی به کردستان تا پایان مشکلات و رفع چالش‌های مردم استان ادامه دارد.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه