اخبار داغ

معاون وزیر اقتصاد خبر داد؛

جامانده‌ها سهام عدالت می گیرند

جامانده‌ها سهام عدالت می گیرند
معاون وزیر اقتصاد گفت: ما در حال حاضر از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هادی قوامی معاون وزارت اقتصاد در رابطه با نقش تعاون در اقتصاد ایران اظهارکرد: بخش تعاون یکی از بخش‌های مهم اقتصاد ایران است و تلاش می‌شود که سهم بخش تعاون در اقتصاد افزایش پیدا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی از ساماندهی شرکت‌های تعاونی سهام عدالت گفت و افزود: یکی از اتفاقات خوبی که در سال‌های اخیر افتاد، تعاونی‌های سهام عدالت بود که شرکت‌های تعاونی آن‌ها در شهرستان‌ها و استان‌ها تشکیل شد. سهام عدالت در قالب این شرکت‌های تعاونی به حدود 6 دهک از جمعیت کشور داده شد و هم اکنون نزدیک 49 میلیون نفر و عمدتاً از دهک‌های پایین جامعه سهامدار این شرکت‌های تعاونی سهام عدالت هستند.

,

معاون وزارت اقتصاد گفت: ارزش اسمی این سهام‌ها در تاریخی که واگذار شد حدود 25 هزار میلیارد تومان بود اما به نرخ روز الان بین 700 تا 800 هزار میلیارد تومان است.

,

این مقام مسئول عنوان کرد: در حال حاضر هر سهام عدالت که با قیمت یک میلیون تومان واگذار شده بود حدأقل 20 میلیون تومان ارزش دارد و ارزش سهام عدالت 500 هزار تومانی هم الان تقریباً بین 8 تا 10 میلیون تومان است.

,

قوامی متذکرشد: ما در حال حاضر از طریق سازمان خصوصی سازی در تلاشیم که جاماندگان سهام عدالت نیز بتوانند سهام عدالت خود را دریافت کنند.

,

وی با بیان اینکه مدل واگذاری‌ها در سال‌های اخیر تغییر ماهیتی پیدا کرده تا گروه‌های هدف بیشتری را در برگیرد افزود: تلاش وزارت اقتصاد بر این است که اصل قانون اساسی تحقق پیدا کند تا اقتصاد در سه بخش دولتی، خصوصی و تعاونی اداره شود.

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه