اخبار داغ

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان:

۱۴ شرکت دانش بنیان در لرستان مورد حمایت قرار گرفتند

۱۴ شرکت دانش بنیان در لرستان مورد حمایت قرار گرفتند
کرم پور گفت: ۱۴ شرکت دانش بنیان در لرستان مورد حمایت قرار گرفته و تلاش بر این است که تا پایان سال، 5 شرکت دیگر به سمت دانش بنیانی هدایت شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی کرم پور در گفت‌و‌گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: با توجه به ابن که شعار سال مزین شده به تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، لذا تلاش می شود تا بسیاری از اهداف و برنامه های پژوهشی به سمت این مهم سوق داده شود و هدف اصلی پیوند بین صنعت و دانشگاه است به این معنی که وقتی دانشجو از یک دانشگاه فارغ‌التحصیل می شود، دارای مهارت باشد و دوره های مهارت آموزی را در این راستا طی کرده باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: در همین راستا در سال جاری تاکنون ۷۰ کارگاه تخصصی برگزار شده تا نیازهای جامعه را با هدف توسعه صنعت برطرف سازد.

,

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان عنوان کرد: همزمان با هفته پژوهش برنامه های مختلفی در نظر گرفته شده که اجرا شود و یکی از برنامه ها برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناورانه دانشگاه است که این کار با همکاری دانشجویان برگزار می شود که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در این هفته ۵۱ نشست علمی و ۲۲ کارگاه تخصصی نیز برگزار خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: از دیگر برنامه های هفته پژوهش این است که کارگاه هایی در سطح محلات برگزار شود و این برنامه برای اولین بار است که با هدف شناسایی مشکلات جامعه در سطح استان اجرا می گردد.

,

کرم پور با اشاره به پروژه های دانش بنیان بیان کرد: اطلاع رسانی های لازم صورت گرفته تا افراد فناور و صاحب ایده که پتانسیل تولید محصولی را دارند در مرکز نوآوری دانشگاه مشغول به فعالیت شده که هم اکنون‌ ۱۴ شرکت دانش بنیان مورد حمایت قرار گرفته و تلاش بر این است که تا پایان سال، پنج شرکت دیگر به سمت دانش بنیانی هدایت شوند.

,

معاون پژوهشی دانشگاه لرستان گفت: در سال ۱۴۰۱ تاکنون، از دستاوردهای پژوهشی اعضای هیأت علمی دانشگاه لرستان بالغ بر ۷۸ مقاله در مجلات معتبر بین المللی با نمایه ISI و در چارک اول (Q1) چاپ رسیده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه