اخبار داغ

مدیرگروه جهادی ولایت یاوران سلامت وامنیت:

بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است

بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است
نادر میری با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت بی ریا، انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است، گفت: این نهاد مقدس، میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر میری، مسئول گروه جهادی یاوران سلامت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون با اشاره به اینکه بسیج، حقیقتی شبیه افسانه‌هاست، بیان کرد: ورود بسیج در عرصه های فرهنگی و تبلیغی، حوزه بهداشت و درمان و دستگیری نیازمندان در این عرصه به ویژه در ایام کرونا و یا برپایی بیمارستان های صحرایی، توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان و کمک های آموزشی مانند نوشت افزار، البسه و کفش بین دانش آموزان بی بضاعت، حضور در بحران ها و حوادث مانند سیل و زلزله در کنار برقراری امنیت پایدار در اقصی نقاط مختلف بدون در نظر گرفتن قومیت و نژاد مرهمی بر دردهای محرومین و عاملی برای ایجاد آسایش و آرامش آحاد ملت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,


وی با اشاره به اینکه امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون و مدیون تلاش سبزپوشان نظام و خون شهدایی هستیم که دل از تعلقات دنیوی کندند و نگذاشتند دشمنان پایشان به خاک این کشور برسد، افزود: باید با بهره گیری از سیره و روش بزرگان به ویژه شهدا مانند شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در تداوم مسیر انقلاب اسلامی گام برداریم تا این انقلاب به دست نا اهلان نیفتد.

اجرای منویات مقام معظم رهبری فصل خطاب است

این پزشک جهادگر با اشاره به اینکه بسیج نهادی ارزشمند و انقلابی است که با بهره گیری از پاک ترین و شریف ترین افراد و حضور در صحنه‌های مختلف از دفاع مقدس تا در صحنه های آبادانی کشور اسلامی و مقابله با هجمه‌های فرهنگی و عقیدتی دشمنان نقشی بسیار مهم و اساسی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عهده دار بوده است، ادامه داد: اجرای منویات مقام معظم رهبری فصل خطاب است.

به گفته وی؛ رویش محبت و اخلاق، جهاد تبین، حفظ ارزش‌های انقلاب، حرکت درگام دوم انقلاب و آمادگی دفاعی درپدافند غیرعامل، جهاد سازندگی و امید به زندگی، خدمت به آحاد مردم و حل مشکلات معیشتی آنان، توجه به جوانان و انجام کارهای زیر بنایی با وحدت علمی وعملی می تواند موانع پیش رو را برطرف کند.

بسیج مظهر خدمت بی ریا و انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است

فرمانده پایگاه بسیج کارکنان با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز در سیستان وبلوچستان مدیون ایثار و ازخودگذشتگی بسیجیانی است که مفسر واقعی واژه ایثار هستند، اظهار کرد: این افراد با الهام از مکتب عاشورایی حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، عزت و آزادگی و شرف انسانی را برای میهن اسلامی به ارمغان آوردند.

وی با اشاره به اینکه بسیج مظهر خدمت بی ریا و انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است، گفت: بسیج میدان دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

مشکلات و موانع ‌با روحیه بسیجی ‌برطرف می‌شود  

مدیرگروه جهادی ولایت یاوران سلامت وامنیت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه بسیج در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی حضور داشته و مایه افتخار و سربلندی کشور است و در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نقشی بسیار مهم و اساسی دارد، تاکید کرد: وقتی روحیه انقلابی و تفکر بسیجی داشته باشیم می توانیم با روحیه جهادی از موانع، چالش ها و بحران ها عبور کنیم.

وی در بخش دیگر سخنان خود به ارائه خدمات بی منت در قالب برگزاری میز خدمت اشاره کرد و گفت: برپایی نمایشگاه بسیج اقتدار مقاومت، میزخدمت جهادی نذر سلامت برای سالمندان باایمان امید به زندگی، میزخدمت پاسخگویی، مطالبه گری بسیج نظارت ستادی ازپایگاه های حوزه صاحب پرپایی  نمایشگاه درحوزه صاحب زمان و راه اندازی ۵ درمانگاه خیریه باقیات وصالحات حسینی رضوی مهدوی به یاد شهدا وطن و صندوق رفاه بیماران،  انجام مسابقات ورزشی و کوهپیمایی، مسابقه علمی خاطره نویسی دوران کرونا و نقش بسیج در مهار این ویروس را از جمله اقدامات مهم توسط گروه جهادی ولایت یاوران سلامت وامنیت دانست.

میری؛ برگزاری دوره های مهارت افزایی برای زندانیان و جشن گلریزان، حضور در رزمایش بزرگ فاطمی2با برپایی نمایشگاه و ایجاد میز خدمت ویزیت رایگان، ایستگاه صلواتی مدافعان سلامت درحسینه  عاشقان ثارالله و مسابقه  چندگانه "بسیج خدمتگزار ملت ایران است" با ۵ سوال درمورد بسیج، آمادگی دفاعی، پدافند غیرعامل، جهاد تبین و سایر خدمات جهادی را از دیگر خدمات ارائه شده برشمرد.

وی به توزیع اقلام مورد نیاز مردم در قالب رزمایش کمک های مومنانه اشاره و اضافه کرد:  اهدای بیش از 200 بسته کمک معیشتی و بهداشتی با برپایی میز خدمت جهادی درحاشیه شهر زاهدان منطقه کریم آباد، دایی آباد و شیرآباد، ویزیت رایگان پزشکی، دندانپزشکی و روانشناسی برای عموم، طبخ و توزیع حلیم و غذای گرم بین مستمندان و حاشیه نشینان از دیگر خدمات ارائه شده توسط این گروه جهادی است.
 
انتهای پیام/

,
,
,
, اجرای منویات مقام معظم رهبری فصل خطاب است,
,
,
,
,
,
, بسیج مظهر خدمت بی ریا و انسجام و وحدت مقدس میان آحاد ملت است,
,
,
,
,
,
, مشکلات و موانع ‌با روحیه بسیجی ‌برطرف می‌شود  ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه