اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

۵ درصد منابع فروش آب سد کرج و طالقان به استان البرز می رسد/ با ضعف جدی ۳ شاخص ورزشی، آموزشی و درمانی مواجهیم

۵ درصد منابع فروش آب سد کرج و طالقان به استان البرز می رسد/ با ضعف جدی ۳ شاخص ورزشی، آموزشی و درمانی مواجهیم
علی حدادی گفت: نگاه ملی به البرز، یک استان برخوردار بود در حالی که مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین با عقب ماندگی های فراوان داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسبی و کار برای حذف امضاهای اطلایی و در راستای هدفگذاری اصلاح ساختار اقتصادی کشور در مجلس شورای اسلامی مصوب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حدادی با اشاره به اینکه تولیدکنندگان نباید با بروکراسی اداری مواجه شوند، افزود: علاوه بر قانون جهش تولید دانش بنیان، قانون جهش تولید مسکن در مجلس پیگیری شد چرا یکی از مشکلات جدی کشور خرید مسکن توسط جوانان و اجاره بها است.
,
 
,
وی اظهار داشت: قانون مالیات بر خانه های خالی، قانون مالیات بر ارزش افزوده و اصلاح ساختار بانک مرکزی هم از دیگر قوانین مصوب در مجلس است، در بودجه ۱۴۰۱ تلاش ما این بود که دولت کسری بودجه نداشته باشد و از بانک مرکزی استقراض نکند.
,
 
,
عضو کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به اینکه خوشبختانه توزیع اوراق بهادار به حداقل رسید، تصریح کرد: همچنین ۵ درصد از منابع فروش آب سدهای کشور برای همان منطقه هزینه می شود، البرز ۲ سد بزرگ دارد و از وزیر نیرو مطالبه کردیم تا عملیاتی شود.  
,
 
,
وی گفت: آب شرب در روستاهای البرز با مشکل جدی مواجه است و باید از منبع مذکور برای اصلاح ساختار آب شرب روستاها در قالب بهینه سازی لوله های فرسوده و آبرسانی استفاده کرد، ۷۰ درصد روستاهای البرز در طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ است.
,
 
,
حدادی افزود: نگاه ملی به البرز، یک استان برخوردار بود در حالی که مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین با عقب ماندگی های فراوان داریم، شاخص بهداشت و درمان، آموزش و ورزش با ضعف جدی همراه است، لذا دولت موظف به بازنگری مجدد شاخص ها شد.
,
 
,
نماینده مردم ساوجبلاغ با اشاره به اینکه تغییر کرج به البرز صرفا جابجایی یک تابلو بود در حالی که باید زیرساخت ها فراهم شود، امروز با کمبود توزیع اعتبار و بودجه مواجه هستیم، بر اساس اصل سوم قانون اساسی باید توزیع ثروت و سرمایه عادلانه باشد. 
,
 
,
حدادی ادامه داد: البرز ششمین استان کشور از نظر منابع درآمدی است اما در توزیع اعتبار جایگاه مناسبی ندارد، باید در برنامه هفتم توسعه و بودجه ۱۴۰۲ اقدامات لازم برای احیاء شاخص ها صورت گیرد، متاسفانه شاخص آموزشی البرز با سیستان برابر است.
,
,
 
,
ستاره احمدی
, ستاره احمدی ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه