اخبار داغ

پس از گذشت ۴۰ روز؛

هنوز خبری از محاکمه و برخورد با قاتلین اغتشاشگر در ملایر نیست

هنوز خبری از محاکمه و برخورد با قاتلین اغتشاشگر در ملایر نیست
دیروز مراسم با شکوهی به مناسبت چهلم مدافع امنیت مهندس و پاسدار گمنام امام زمان عج ،شهید علی نظری باحضور خانواده بزرگوار شهید و مردم انقلابی ومسئولین شهرستانی در مسجد جامع ملایر برگزار گردید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر همدان؛ این مراسم معنوی با مداحی مداح اهل بیت وشاعر انقلابی و سخنرانی امام جمعه دانشمند وانقلابی شهرستان و حضور گسترده مردم شهید پرور ملایر انجام پذیرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان, .,

حجت الاسلام برقراری ،امام جمعه انقلابی ملایر به استناد منابع فقهی ابراز داشتند حکم عمومی تروریست ضارب شهید، محارب است، حتی اگر خانواده شهید شاکی نباشد که البته حق شکایت برای انها محفوظ وخوب است.

, .,

امام جمعه ملایر

, امام جمعه ملایر,

نیروهای نظامی و انتظامی نماد اقتدار کشور هستند/ خون شهدا امنیت آفرین است

,

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر برقراری امام جمعه ملایر پیش از ظهر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت مدافع امنیت و ولایت سرگرد پاسدار شهید علی نظری در مسجد جامع  با اشاره به مهمترین ویژگی های شهدا اظهار کرد: شهید به وجه الله نظر می کند و با خدا معامله می‌کند و شهید حجت خدا در روی زمین است.

, .,

وی با اشاره به نقش شهدا در ایجاد امنیت از شهدای دفاع مقدس تا شهدای مدافع حرم، مدافعین امنیت و مدافعان سلامت بیان کرد: مسئله امنیت در هر کشوری  بسیار مهم است و از مهمترین اهداف اغتشاشگران ایجاد تا امنی در کشور است.

, .,

امام جمعه ملایر خون شهدا را  امنیت آفرین دانست و گفت: شهدا با رفتار و خون خود علاوه بر ایجاد امنیت  در کشور آن را پایدار می کنند.

, .,

وی با بیان اینکه نبود امنیت باعث به خطر افتادن همه مسایل در جامعه بخصوص جان ومال افراد می شود ، تاکید کرد: همسنگران شهید پر شکوه تر و با استقامت تر این راه را ادامه دهند و امنیت آفرین هر چه بیشتر کشور باشند.

, .,

حجت السلام و المسلمین برقراری خطاب به کسانی که در کشور ایجاد ناامنی می کنند بیان کرد: کسانی که مکر و حیله به خرج می دهند بدانند خودشان ته این چاه هستند و قطعا کاری به پیش نمی برند.

, .,

وی به موضع گیری برخی افراد نسبت به اغتشاشات و معترض خواندن آنان اشاره کرد و گفت: کسانی که بانک،  اموال مردم، قرآن و مسجد را آتش زده و عمامه را از سر روحانیون و چادر را از سر نوامیس بر می دارد اغتشاشگر هستند این اقدامات با اعتراض متفاوت است.

, .,

امام جمعه ملایر  تصریح کرد: هم دین اسلام و هم قانون اساسی جمهوری اسلامی اجازه اعتراض را داده اند اما حساب اغتشاشگران با معترضین فرق دارد.

, .,

وی به مهمترین اهداف اغتشاشگران اشاره و تصریح کرد:  براندازی از اهداف اصلی اغتشاشگران است و با همراهی سلطنت طلبان، منافقین، رسانه های غربی و مستکبرین به شدت آن را دنبال  و باید بدانند که براندازی کار شما نیست و از صدر اسلام کفار همواره دنبال براندازی نظام اسلامی بوده آمد که موفق نشده اند.

, .,

حجت اسلام برقراری مقابله با دین را دیگر هدف اغتشاشگران عنوان کرد و افزود:
کاهش اقتدار نظام اسلامی یکی دیگر از اهدافی است که اغتشاشگران است و به دنبال این بوده در صورت عدم موفقیت در براندازی  از قدرت ایران اسلامی کم کنند.

, :,
, .,

وی نیروی انتظامی،  سپاه، ارتش و بسیج را نماد قدرت ایران دانست و گفت: مهم ترین دلیلی که اغتشاشگران نیروهای ارزشی را مورد  هدف قرار داده اند به دلیل این است که نیروهای نظامی نماد اقتدار هستند.

, .,

امام جمعه ملایر گفت: باید مقتدرتر و محکم‌تر در مقابل اغتشاشگران ایستادگی کرد و نباید به هیچ وجه ضعف نشان داد و همه بدانند که ما راضی نبوده که خون از دماغ کسی بیاید اما کسانی که با افتخار به جوانان و بسیجیان هتک حرمت کرده و فیلم گرفته و آن پخش می کنند نظام باید با اشد مجازات با آنها برخورد کند.

, .,

وی با اشاره به قوانین کشور و مسایل فقهی درباره موضع محارب بیان کرد: کسی که در شهر با سنگدلی تمام  یک جوان را به شهادت می رساند و با کشیدن اسلحه به دنبال ایجاد ناامنی شهر و کشور  هستند بر اساس قانون و اسلام محارب هستند.

, .,

وی گفت: تجزیه طلبی، آشوب سراسری در کشور و اعلام عدم وجود آزادی و خفقان در کشور از دیگر اهداف اغتشاشگران است.

, .,

وی گفت: تجزیه طلبی، آشوب سراسری در کشور و اعلام عدم وجود آزادی و خفقان در کشور از دیگر اهداف اغتشاشگران است.

, .,

البته انچه جای آن در این مراسم به شدت خالی بود عدم اطلاع رسانی از پرونده ومراحل طی شده ان توسط مقام محترم قضایی بود که ظاهراً تاکنون کاملا در سکوت می باشد.

, .,

به گزارش عصرهمدان؛ برخلاف شهرهای دیگر که اخبار واطلاعات در خصوص تروریستها ودستگیری ومحاکمه انها بلافاصله منتشر شده در ملایر تا کنون هیچ خبری از صدور کیفرخواست یا روند دادرسی وجود ندارد واین بی توجهی ودوگانکی به بازار شایعات در خصوص پرونده دامن زده واین سکوت و تعلل دستگاه قضایی در مراسم چهلم امکان صحت داشتن برخی از شایعات را دوچندان کرد.

, .,

بدون تردید مطالبه جدی مردم از مسئولین محترم شورای تامین به ویژه مسئولین قضایی این است که به افکار عمومی و مطالبات مردمی بویژه خیل عظیم انقلابی شهرستان توجه داشته وهرچه زودتر ضمن صدور کیفرخواست ، با صدور حکم محارب یا مفسد فی الارض تروریستهای ملایر، خواست مردم و جدی بودن بر برخورد قاطع و #اعدام_در_ملاعام را عملی نمایند.

, .,

همچنین امیدواریم با تمام شدن مراسم چهلم همه چیز به فراموشی سپرده نشده ونرود تا مراسم سالگرد.

, .,

البته بر حسب وظیفه رسانه مبنی بر مطالبه گری ،این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

, .,

انتهای پیام/

, /,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه