اخبار داغ

امام جمعه یزد:

دانشگاهیان با فعالیت علمی برای خودکفایی کشور بکوشند/ استکبار در برابر شهادت مدافعان امنیت سکوت کرد

دانشگاهیان با فعالیت علمی برای خودکفایی کشور بکوشند/ استکبار در برابر شهادت مدافعان امنیت سکوت کرد
آیت الله ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: دانشگاهیان با تحصیل علم و فعالیت‌های علمی و فرهنگی به خصوص برای خودکفایی کشور بکوشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به رسالت نمایندگان مجلس اظهار کرد: نمایندگان مجلس به رسالت قانونی خود عمل کرده و علیه توطئه‌های استکبار جهانی پاسخ و موضعی مناسب داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی اتهام دشمنان در مورد بی‌توجهی به حقوق بشر در ایران را محکوم کرد و تصریح کرد: در حوادث اخیر تعدادی از نیروهای امنیتی و بسیجیان ما به شهادت رسیدند ولی استکبار سکوت کرد .

,

امام جمعه یزد با اشاره به جنایت و توطئه های آمریکا در ۴۳ سال اخیر علیه ملت و کشور ایران گفت: آمریکایی‌ها و حامیان آنها علیه ملت و کشور ما در ۴۳ سال گذشته انواع توطئه‌ها را انجام دادند و شعار حمایت از حقوق بشر سر می‌دهند در حالی که دروغ می‌گویند.

,

ناصری افزود:حقوق بشری که استکبار و غرب از آن دم می‌زند شعار و دروغی بیش نیست و می‌خواهند نظام و انقلاب را تحت فشار قرار دهند و باید مجلس و مسئولان ما علیه دشمنان موضع‌گیری و دفاع کنند.

,

امام جمعه یزد با تاکید به اهمیت، نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان باید با روحیه انقلابی و جهادی همانند شهید سید حسن مدرس رسالت خود را انجام دهند.

,

ناصری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان کشورعنوان کرد: باید مردم و مسئولان همه گوش به فرمان مقام معظم رهبری در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشند.

,

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد تصریح کرد: دشمنان به دنبال ضربه زدن به اصل نظام و نفوذ هستند و این موضوعی است که باید مسئولان و نظام جدی بگیرد.

,

ناصری با اشاره به روز دانشجو گفت: دانشگاهیان با تحصیل علم و فعالیت‌های علمی و فرهنگی به خصوص برای خودکفایی کشور بکوشند؛ ملت ایران ۴۳ سال است مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستادگی کرده و الان هم باید دانشگاه و مراکز علمی برای قطع وابستگی‌ها تلاش جدی داشته باشند.

,

امام جمعه یزد با تاکید به اهمیت تقویت روحیه کار و تلاش در مدارس و دانشگاه‌ها اظهار کرد: برای رسیدن به خودکفایی به جهاد علمی و مهارت آموزی نیاز مبرم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه