اخبار داغ

مرگ تلخ2 جوان کهگیلویه و بویراحمدی در پی شکست تیم ملی فوتبال ایران

مرگ تلخ2 جوان کهگیلویه و بویراحمدی در پی شکست تیم ملی فوتبال ایران
بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست برابر آمریکا و حذف از جام جهانی اشک ریختند تا اندوه عدم صعود از دور اول جام 2022 قطر مرگ 2 جوان کهگیلویه و بویراحمدی را رقم بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس دو تماشاگر 23 و 30 ساله کهگیلویه و بویراحمدی بعد از شکست تیم‌ملی ایران مقابل تیم ملی ایالت متحده آمریکا سکته و به علت ایست قلبی فوت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

تیم فوتبال ایران در جام جهانی 2022 که بعد از شکست سنگین در مقابل تیم انگلیس به بردی شیرین و خوشحال کننده برای مردم در برابر ولز دست یافته بود در چارچوب رقابت های گروه B  جام جهانی  قطر در ورزشگاه الثمامه این کشور به مصاف تیم ملی آمریکا رفت و نتوانست از صد این فوتبالیست ها بگزرد و از صعود به مرحله حذفی جام جهانی بازماند تا اندوه این شکست مرگ دو جوان کهگیلویه و بویراحمدی را در شهرستان باشت و مرکز این استان در پی داشته باشد.

,

در گزارش پزشکی اول یک هوادار تیم ملی فوتبال ایران در شهر یاسوج پس از سوت پایان این دیدار که همچون 85 میلیون ایرانی منتظر بود تا به شادی بعد از بردی شیرین بپردازد تحمل باخت برای او سخت بود و متاسفانه دچار ایست قلبی شد و بعد از گذشت چند ساعت فوت کرد.

,

به گزارش خبرنگار ما از شهرستان باشت جوان 23 ساله باشتی پس از سوت پایان بازی دو تیم فوتبال ایران و آمریکا در چارچوب رقابت های جام جهانی 2022 و باخت تیم ملی ایران با حمله قلبی روبرو شد و با آمبولانس به بیمارستان این شهر اعزام و بعد از گذشت 3 روز در بیمارستان فوت کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه