اخبار داغ

میز خدمت معاونت سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد+ تصویر

میز خدمت معاونت سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد+ تصویر
میز خدمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری امروز در مصلی جمعه بوشهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در حاشیه برپایی میز خدمت این معاونت در گفتگو با خبرنگار  سپاس اظهار داشت: یکی از دغدغه های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اکبر پورات معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ظهر امروز در حاشیه برپایی میز خدمت این معاونت در گفتگو با خبرنگار  , سپاس,  اظهار داشت: یکی از دغدغه های دولت مردمی آیت الله رئیسی رفع دغدغه ها و دیدار چهره به چهره با مردم و محرومین است.,

پورات در ادامه ابراز داشت: در راستای پیگیری مشکلات مردم ، میز خدمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری به همراه هفت مدیر کل این معاونت برپا شد تا بتوانیم ضمن شنیدن مشکلات راهکارهایی نیز برای آن ارائه دهیم تا مردم در آسایش به زندگی خود بپردازند.

,

وی ابراز داشت: باتوجه به حجم بالای جلسات و کمتر شدن ارتباط مردم با مسئولین در ادارات، برپایی همچین برنامه هایی در قالب میز خدمت اقدام بسیار با ارزشمندی است تا بتوانیم با مردم دیدار چهره به چهره داشته باشیم.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: همه مواردی که امروز مطرح شد به جد پیگیری خواهیم کرد و نتیجه آن را از طریق روابط عمومی به مردم عزیز اطلاع خواهیم داد.

,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه