اخبار داغ

امام جمعه کرج:

شیعه انگلیسی و آمریکایی وحدت ایران را هدف گرفته اند/ سرمایه گذاری دشمن بر بی قانونی است

شیعه انگلیسی و آمریکایی وحدت ایران را هدف گرفته اند/ سرمایه گذاری دشمن بر بی قانونی است
آیت الله حسینی همدانی گفت: شیعه انگلیسی و آمریکایی در تلاش برای بر هم زدن وحدت جامعه اسلامی هستند تا به منافع عمومی و فردی ضربه بزنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج جهاد تبیین در شرایط کنونی را، تدبیری هنرمندانه برای قرار نگرفتن در دام سیست های شیطانی دشمن دانست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم ایران بر دهان کسانی که بخواهند وحدتشان را خدشه دار کنند مشت می زنند، افزود: متاسفانه امروز رسانه دست نیروهای ارزشی نیست.
,
 
,
وی به دروغ پردازی برای تحت تاثیر قرار دادن مردم اشاره کرد و در بخش دیگری اظهار داشت: جنبش های دانشجویی از ملی شدن صنعت نفت تا تسخیر لانه جاسوسی نقش داشتند.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دانشجویان پرچم مبارزه با استکبار جهانی را بالا نگه داشته اند، تصریح کرد: باید ارتباط دانشگاه و صنعت برای دفاع از ارزش ها و اسلام برقرار شود.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی گفت: شیعه انگلیسی و آمریکایی در تلاش برای بر هم زدن وحدت جامعه اسلامی هستند تا به منافع عمومی و فردی ضربه بزنند و گسست اجتماعی ایجاد کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه دشمنان باید بدانند ترک، بلوچ، کرد، لر و عرب ایران قوی را در برابر آنها تشکیل داده اند، درباره روز مجلس، گفت: قانون اسای مترقی ترین قانون است.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی افزود: دشمنان ریشه های قانون اساسی به ویژه ولی فقیه را مورد هدف قرار داده اند، اختلافات ناشی از قانون شکنی بوده و با نبود قانون هرج و مرج می شود.
,
 
,
وی تاکید کرد: دشمن امروز بر بی قانونی سرمایه گذاری داشته و عده ای دانسته و ندانسته در مسیر بی قانونی قرار گرفته اند، لذا دستگاه های اجرایی باید به وظایف قانونی خود عمل کنند.
,
 
,
امام جمعه کرج قانون اساسی را علاج دردهای کشور دانست و  در بخش دیگری گفت: ترافیک البرز مردم را کلافه کرده و باید برای آنها برنامه ریزی کلان با تامین بودجه داشت.
 
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه