اخبار داغ

قطار کشته سازی به ایلام رسید؛

نوبت به کشته سازی نخبگان رسید؛ وقتی سعودی اینترنشنال روایت های دروغین منتشر می کند

نوبت به کشته سازی نخبگان رسید؛ وقتی سعودی اینترنشنال روایت های دروغین منتشر می کند
بعد از پروژه کشته سازی در نقاط مختلف کشور قطار کشته سازی به ایلام رسید تا عوامل ضد انقلاب و سعودی اینترنشنال مرگ جوان نخبه ایلامی را با اغتشاشات ارتباط دهند در حالی که وی براثر مشکلات کلیوی و بستری در بیمارستان درگذشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، امسال را می توان به عنوان نقطه عطفی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران یاد کرد که بیش از هر زمان دیگری دروغ پر دازی ها بیشتر شده و علیه انقلاب اسلامی برخی رسانه ها شبانه روز به فعالیت دروغ پردازی مشغول هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

دشمنان انقلاب اسلامی از شیوه های متنوعی برای دست یابی به اهداف شومشان استفاده می کنند که اجرای عملیات روانی و استفاده از رسانه ها و شبکه های اجتماعی نمونه ای از آن است.

,

دروغ پردازی ، کشته سازی ، تحریک احساسات عمو می و مواردی از این قبیل نمونه های از شیوه های عملیات روانی هستند تا بتوانند مردم را به خیابان ها بکشانند و از این طریق به اهداف شومشان برسند.

,

در ادامه روایت های دروغین در خصوص کشته سازی این بار نوبت به ایلام رسید تا با استفاده از مرگ یک نخبه پروژه کشته سازی را ادامه داده و آن را به اغتشاشات خیابان ارتباط دهند.

,

پیمان جاسمی، مخترع، مبتکر و نخبه استان ایلام در رباتیک که براثر مشکلات کلیوی و بستری در بیمارستان درگذشت که عوامل استکبار و سعودی اینترنشنال مرگ این نخبه را با روایت های دروغین به اغتشاشات ربط دهند.

,

پیمان جاسمی با آرمان های انقلاب اسلامی عهد محکم داشت

, پیمان جاسمی با آرمان های انقلاب اسلامی عهد محکم داشت,

یکی از آشنایان پیمان جاسمی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفتـ: "پیمان جاسمی"،  که دارای مقام چهارم جهانی ربات‌های جنگجو در نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ روسیه در آبان ماه سال 96، مقام سوم مسابقات علامه حلی در بخش مسیریاب ویژه در سال 85، تیم برتر فنی در دانشگاه ایلام در سال استارتاپ های استان در سال 95، آذر ماه 96مقام اول طراحی سازه های اسکان انسان در سطح ماه از چهارمین دوره فستیوال علمی مالزی در کوالالامپور ، آبان ماه 97مقام چهارم تیمی و مقام اول فنی فستیوال ورزش های الکترونیک موبایی هندوستان، دی ماه 97مقام اول لیگ اختراعات دانشگاه ITموبایی هندوستان، سازه های فضایی در دی ماه 97، مقام اول لیگ اختراعات و خودرو الکتریکی دانشگاه امیرکبیر در اسفند ماه 97، قهرمان مسابقات جهانی ربوکاپ مالزی و صدها مقام برجسته دیگر بود که در تمامی صحنه ها برای افتخار ایران اسلامی تلاش کرد.

,

وی افزود: پیمان جاسمی با آرمان های انقلاب اسلامی عهد محکم داشت و هرگز با عوامل ضد انقلاب همراه نبود بلکه به عنوان یک خبرنگار همواره برای پیگیری مشکلات مردمی هم تلاش می کرد.

,

,

, ,

مرگ پیمان جاسمی براثر مشکلات کلیوی بود

, مرگ پیمان جاسمی براثر مشکلات کلیوی بود,

بررسی ها از پزشک معالج پیمان جاسمی  نشان می دهد که وی  بر اثر مشکلات و زحمات ناشی از دیالیز و مشکلات کلیوی و دو هفته بستری بودن در بیمارستان درگذشته در حالی که عوامل ضد انقلاب سعی دارند تا وی را فردی کشته شده به دست ماموران جا بزنند.

,

دشمنان انقلاب اسلامی با روایت های دروغین سعی در ایجاد التهاب دارند

, دشمنان انقلاب اسلامی با روایت های دروغین سعی در ایجاد التهاب دارند,

حجت بلوچی مدرس دانشگاه و سواد رسانه در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: دشمنان انقلاب اسلامی با روایت های دروغین سعی در ایجاد التهاب دارند ودراین راه از شیوه های عملیات روانی استفاده می کنند.

,

وی افزود: متاسفانه عده ای فریب دروغ پردازی های عوامل ضد انقلاب و امثال سعودی اینترنشنال شده و حتی سعی در ایجاد التهاب دارند درحالی که باید منابع خبرها را بررسی کنند.

,

مدرس دانشگاه در ادامه گفت: سواد رسانه ای در جامعه امروز یک ضرورت است و همه آحاد جامعه در مقابل تهدیداتی که در فضای مجازی وجود دارد باید خود را ایمن سازی کنند تا فریب دروغ های رسانه ای و شبکه های اجتماعی در نخورند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه