اخبار داغ

سرپرست بیمه سلامت استان:

۳۳ هزار معلول لرستانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند

۳۳ هزار معلول لرستانی تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند
اسدبیگی گفت: ۳۳هزار معلول تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و بیش از دو سوم هزینه‌های درمان معلولان در مراکز دولتی و خصوصی توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به ارائه خدمت به جامعه معلولان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۵۹ کد خدمتی به معلولان ارائه می شود که این خدمات در بخش‌های مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: از این تعداد کُد خدماتی، ۱۵ کد خدمتی در حوزه ارتوپدی فنی یا اعضای مصنوعی، ۱۱ کد خدمتی در حوزه گفتار درمانی، ۹ کد خدمتی در حوزه شنوایی‌سنجی، هفت کد خدمتی در حوزه بینایی سنجی،۶ کد خدمتی در حوزه کار درمانی، پنج کد خدمتی در حوزه فیزیوتراپی و شش کد خدمتی توانبخشی قابل ارائه توسط پزشکان متخصص ارائه می شود.

,

سرپرست بیمه سلامت لرستان عنوان کرد: براساس تفاهم نامه اخیر سازمان بیمه سلامت با سازمان بهزیستی، ۷۰درصد هزینه خدمات در بخش‌های دولتی، عمومی غیر دولتی، خیریه و خصوصی تحت پوشش سازمان بیمه سلامت ایران قرار گرفته است و این افراد با مراجعه می توانند از خدمات درمانی بهره مند شوند.

,

اسدبیگی بیان کرد: هم‌اکنون در کل استان ۳۳هزار معلول تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و بیش از دو سوم هزینه‌های درمان معلولان در مراکز دولتی و خصوصی توسط بیمه سلامت پرداخت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه