اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی بروجرد:

شناسایی ۷هزار معلول در بروجرد/ ۶۲ فقره وام اشتغال پرداخت شد

شناسایی ۷هزار معلول در بروجرد/ ۶۲ فقره وام اشتغال پرداخت شد
پیردایه با بیان اینکه ۷ هزار معلول در بروجرد شناسایی شده است، گفت: این افراد خدمات مختلفی را از سازمان دریافت می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرم رضا پیردایه در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهارداشت: در شهرستان بروجرد هفت هزار معلول شناسایی شده که این افراد دارای پرونده بوده و تحت پوشش بهزیستی قرار دارند که از خدمات سازمان در بخش های مختلف بهره مند می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: خدماتی که به معلولان ارائه می شود شامل پرداخت مستمری، خدمات درمانی، خدمات وسایل توانبخشی، دریافت کمک هزینه مناسب سازی منزل، کمک هزینه تحصیلی، پرداخت وام اشتغال است که تلاش می شود تا خدمات بهتری برای آنها ارائه گردد.

,

رئیس بهزیستی بروجرد تصریح کرد: یکی از مهمترین خدمات بهزیستی پرداخت وام های خود اشتغالی است چرا که مهمترین دغدغه و مشکل جامعه معلولان، اشتغال بوده که در این راستا امسال ۱۵۷ نفر از افرادی که جویای کار بودند به بانکها معرفی شدند.

,

پیردایه عنوان کرد: در سال جاری ۶۲ فقره وام خود اشتغالی که هر وام بین ۷۰ تا ۸۰ میلیون تومان به مددجویان پرداخت شده و در مجموع تاکنون چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده و مابقی افراد هم که تشکیل پرونده دادده اند، تسهیلات را دریافت می کنند.

,

وی با اشاره به تامین مسکن معلولان خاطرنشان کرد: در طرح مسکن ملی، پرداخت کمک هزینه مسکن به مددجویان در دستور کار قرار دارد که از استان لرستان بیش از هزار نفر متقاضی مسکن ثبت نام کرده اند و بعد از استعلام و بررسی مشمول دریافت کمک هزینه مسکن می شوند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه