اخبار داغ

معاون امور مجلس رئیس جمهور:

دو قطبی‌کردن جامعه با محوریت اختلافات قومیتی و نسلی از توطئه‌های غرب است

دو قطبی‌کردن جامعه با محوریت اختلافات قومیتی و نسلی از توطئه‌های غرب است
حسینی گفت: دو قطبی کردن جامعه با محوریت اختلافات قومیتی، نسلی و مذهبی از توطئه‌های غرب است که نیازمند آگاه سازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، سید محمد حسینی صبح امروز در جمع دانشجویان پلدختر ضمن تبریک فرارسیدن روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویانی از قبیل شهید دانیال زاده و علی وردی که در حوادث اخیر جان خود را از دست دادند در کنار دیگر اقشار مختلف مردم اقدام به خدمات رسانی به مردم می‌کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی با بیان اینکه ما وارث فداکاری، گذشت و ایثار هستیم افزود: در دوران دفاع مقدس ۳۶ هزار دانش‌آموز به شهادت رسیدند.

,

معاون امور مجلس رئیس جمهور عنوان کرد: در گذشته از لحاظ علمی کشوری منحط بودیم ولی امروز به خاطر انقلاب جزء ۱۰ کشور برتر دنیا هستیم.

,

وی با اشاره به اینکه معاونت علمی بنیاد نخبگان در جهت پیشبرد اهداف علمی برای توسعه صنعتی و اقتصادی راه‌اندازی شد بیان کرد: امروز ۷ هزار و ۶۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور داریم.

,

حسینی با بیان اینکه ایران دارای موشک‌های نقطه زن است گفت: امروز ساختمان‌های تصمیم گیری گروه‌های تجزیه طلب به صورت دقیق مورد هدف قرار داده می‌شود و یا در زمینه هسته‌ای اگر پیشرفتی داریم به خاطر پیشرفت‌های علمی در کشور است که به تبع اقتداری سیاسی، اقتصادی و دفاعی به دست می‌آید.

,

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب حامی اصلی رشد علمی در کشور است اظهارداشت: یک زمانی برای تهیه سیم خاردار و سلاح مشکل داشتیم اما امروز برخی روسای جمهور، در سفر آیت الله رئیسی به نیویورک تقاضای خرید سلاح از ما دارند که این مرهون پیشرفت علمی است.

,

معاون امور مجلس رئیس جمهور افزود: آلمان ادعای حقوق بشری دارد در حالی که بمب شیمیایی در اختیار صدام قرار می‌داد که سردشت ما را به خاک خون کشاندند، امروز غرب و برخی کشورهای منطقه بر علیه ما شدند و برخلاف واقعیت‌ها ادعای دفاع از حقوق بشر را دارند.

,

وی عنوان کرد: خود غرب در حوادث اخیر دانشجویان خود را به مطالعه در مورد ایران و چگونگی تاثیرگذاری بر ایرانیان وادار کرد.

,

حسینی به لزوم ایجاد رقابت علمی در بین دانشجویان تاکید کرد و گفت: باید نمایشگاه و موزه‌ها برای اختراعات علمی ایجاد شود و ما می‌توانیم روحیه خودباوری را ترویج دهیم.

,

وی تصریح کرد: در یک سال اخیر دولتی از جنس مردم سر کار آمده است تا مشکلات مردم مرتفع شود، پروژه آبرسانی کردستان، خوزستان، همدان، انضباط مالی در دولت که با کاهش هزینه‌ها وافزایش بودجه برای کارهای عمرانی همراه بوده نمونه‌ای از اقدامات دولت است.

,

حسینی تحریک و اغتشاشات را برای تمرکز زدایی از دولت برای  اجرای طرح‌های عمرانی دانست و اظهارداشت: این دولت مردمی طی ۱۵ ماه اخیر با کشورهای منطقه از قبیل روسیه تعاملات مثبتی داشته است. همچنین محصولات ما عرضه می‌شود و هر دانشگاهی در کشور این آمادگی را داشته باشد، کشورهای منطقه از لحاظ پژوهشی کمک می‌کنند.

,

وی با بیان اینکه رهبری قدرت علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از غرب به شرق در حال انتقال است افزود: خود بایدن رئیس جمهور آمریکا اذعان دارد در برخی زمینه‌ها از مقام اول به سیزدهم نزول پیدا کردیم و هم پیمانان آمریکایی دیگر رغبت زیادی به همکاری با ما ندارند.

,

معاون امور مجلس رئیس جمهور عنوان کرد: دو قطبی کردن جامعه با محوریت اختلافات قومیتی، نسلی و مذهبی از توطئه‌های غرب است که نیازمند آگاه سازی دانشجویان در زمینه‌های مختلف است. 

,

وی بیان کرد: آلمان، انگلیس و آمریکا، شبکه‌های رسانه‌ای و اطلاعاتی آنها علیه ملت ایران متحد شدند و ما مطمئن‌ هستیم مانند ۸ سال دفاع مقدس پیروز هستیم.

,

حسینی گفت: مقابله با داعش در سوریه و استکبار در کشورهای همسایه به نفع مصالح کشور ایران بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه