اخبار داغ

مربی و داور مسابقه:

مسابقه دومینو برای دانش‌آموزان در کرج برگزار شد

مسابقه دومینو برای دانش‌آموزان در کرج برگزار شد
احترام گفت: با توجه به گسترش فضای مجازی و دور شدن کودکان از بازی‌های فکری، مسابقه دومینو در راستای تقویت هوش و استعداد نوجوانان در کرج برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با توجه به گسترش فضای مجازی و شبکه های اجتماعی و دور شدن کودکان از بازی های فکری، مسابقه دو مینو در راستای تقویت هوش و استعداد نوجوانان در کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
زهرا احترام مربی و داور ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: گوشی تلفن همراه برای کودکان و نوجوان سم است زیرا خلاقیت را از آنها می گیرد.
, تیتریک,
 
,
وی ادامه داد: برخی از بچه ها در مواجه با بازی های فکر، در برخورد اول هنگ می کنند و درصدد جستجو و کشف حقیقت نیستند و این مهم یکی از آسیب های دنیای مجازی است زیرا کم تحرک می شوند و نمی خواهند از ذهن خود استفاده کنند.
,
 
,
, ,
 
,
احترام افزود: به مناسبت البرز قوی و با شناسایی نقاط ضعف نوجوانان، مسابقه دومینو را برای رده سنی کودک و نوجوان برگزار کردیم که استقبال خوب بود.
,
 
,
این مربی تصریح کرد: باید این نوع مسابقات استمرار داشته باشد تا بتوانیم خلاقیت نوجوانان را که در سایه شبکه های اجتماعی به حاشیه رفته، بیدار کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
وی گفت: دشمن ذهن، تفکر و عقاید نوجوانان را نشانه گرفته زیرا می داند با تسخیر افکار آنها می تواند، در آینده این سرمایه ها را سرباز خود کند و رسالت ما در این جنگ بسیار سنگین است.
,
 
,
احترام ادامه داد: مسابقه بازی دومینو با هدف توانمندی دانش آموزان در زمینه های تحرک و تقویت نیروی تخیل، رشد خلاقیت های هنری، تقویت توانایی تغییر نمودارها و نقشه ها، تشخیص نشانه ها و نمادها، افزایش توانمندی های علمی و عملی در زمینه طراحی مکانیسم ها و مهارت های ذهنی برگزار شد.
,
 
,
وی افزود: برگزاری مسابقه های گروهی فکری نیاز امروز جامعه است و باید اطلاع رسانی به صورت وسیع انجام شود تا بتوانیم مسابقه ای در شان و جایگاه استان برگزار کنیم.
,
 
,
, ,
 
,
این مربی در خاتمه خاطرنشان کرد: کودکی و نوجوانی دوره کسب تجربه و مهارت آموزی است و این مهم جز با آزمون و خطا به دست نمی آید متاسفانه بچه های ما به شدت از خطا گریزان هستند و فکر می کنند مثل بازی های رایانه ای همیشه باید ببرند، در صورتی که بسیاری از تجربه ها در خطا و پیدا کردن مسیر درست به دست می آید.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه