اخبار داغ

مسئول برگزاری نمایشگاه "اقتصاد مقاومتی":

هنر صنایع دستی می‌تواند باعث پویایی اقتصاد هنر در البرز شود

هنر صنایع دستی می‌تواند باعث پویایی اقتصاد هنر در البرز شود
ابراهیمی گفت: به مناسبت جشنواره البرز قوی، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حمایت از کارآفرینان محلی و بومی در محمد شهر برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه ابراهیمی مسئول برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: به مناسبت جشنواره البرز قوی، این نمایشگاه با هدف حمایت از کارآفرینان محلی و بومی در محمدشهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: در این نمایشگاه طی فراخوانی کارآفرینان بومی، محلی و خانگی منطقه شناسایی شدند و برای حضور در نمایشگاه اعلام آمادگی کردند، سپس ما بستر را برای برگزاری نمایشگاه فراهم کردیم.
,
 
,
ابراهیمی افزود: بانوان بسیاری در کنار خانه داری، به کسب و کارهای خانگی روی آورده اند و مهمترین دغدغه آنها، مکانی برای عرضه محصولات شان است که ما این بستر را فراهم کردیم.
,
 
,
, ,
 
,
این مسئول تاکید کرد: بانوان در عرصه صنایع دستی و تولیدات محلی و بومی در استان البرز بسیار خوش درخشیدند و باید بستر برای نمایشگاه دائمی این محصولات توسط مسئولین امر فراهم شود.
,
 
,
وی گفت: این نمایشگاه ۱۰ روز دایر بود و تمامی کارآفرینان از روند اجرا و فروش راضی بودند و خواستار برگزاری مجدد آن را داشتند.
,
 
,
, ,
 
,
ابراهیمی در خاتمه خاطرنشان کرد: تمرکز بر روی کارآفرینان و کسب و کارهای خانگی می تواند باعث پویایی اقتصاد هنر در استان شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه