اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان:

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری در سیستان و بلوچستان دایر می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری در سیستان و بلوچستان دایر می‌شود
محمد نبی شهیکی فراخوان حضور در نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فن بازار استان را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدنبی شهیکی، رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با عصرهامون بیان کرد: در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین نام گذاری شده است با شعار پژوهش و فناوری، پیشران تولید و دانش بنیان و اشتغال آفرین؛ گردهمایی بزرگ دانشگاه ها و موسسات آموزشی و دستگاه های اجرایی، صنایع بزرگ، شرکت های دانش بنیان، واحدهای فناور و استارتاپ‌های سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه از ۱۲ ـ ۱۷ آذرماه جاری در محل پارک علم و فناوری استان واقع در خیابان دانشگاه زاهدان آغاز به کار می کند و بازدید برای عموم آزاد است.
 
به گفته شهیکی؛ قرار است در این نمایشگاه بیش از ۲۳ دستگاه اجرایی، دانشگاه و موسسه آموزشی حضور پیدا کرده و آخرین محصولات و دستاوردهای پژوهشی خود را در معرض دید عموم قرار دهند که در پایان نیز دستگاه های برتر انتخاب می شوند.

به گفته شهیکی؛ برگزاری تورهای فناوری دانش آموزی و دانشجویی، رویدادها و برنامه‌های مختلف و همچنین نشست‌های تخصصی کارآفرینی از جمله برنامه‌های جانبی محسوب می شود که در این نمایشگاه اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه