اخبار داغ

به دنبال گلایه مندهای شهروندان مطرح شد؛

شهردار و شورای شهر تویسرکان ناتوان در پاسخگویی به مطالبات معلولان/مسئولان خانه نشینی معلولان را می خواهند؟!

شهردار و شورای شهر تویسرکان ناتوان در پاسخگویی به مطالبات معلولان/مسئولان خانه نشینی معلولان را می خواهند؟!
سال هاست که پای مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی معابر تویسرکان لنگ می زند.اینجا نه فکر و اندیشه ای در ذهن مسئولان برای پاسخگویی به خواسته های معلولان وجود دارد و نه دستی که برنامه ای مناسب تدوین و طرح ریزی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصرهمدان؛ بارها و بارها این مجموعه خبری گلایه های مکرر مردمی از ناتوانی مسئولان تویسرکانی به ویژه در حوزه مدیریت شهری یاد کرده و اما گوش شنوایی برای شنیدن مطالبات به حق معلولان نیست که نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهمدان, .,

هنوز پای مدیریت شهری در حوزه مناسب سازی معابر لنگ می زند.اینجا نه فکر و اندیشه ای در ذهن مسئولان برای پاسخگویی به خواسته های معلولان وجود دارد و نه دستی که برنامه ای مناسب تدوین و طرح ریزی کند.

, .,

مسئولان خانه نشینی معلولان را می خواهند؟!

, مسئولان خانه نشینی معلولان را می خواهند؟, !, !,

۱۲سالی می شود که طرح مناسب‌سازی معابر برای معلولان به همه ادارات و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شده و گویا هنوز این ابلاغیه را مسئولان تویسرکانی ندیده اند!

, !,

معلولان این شهر برای حضور در اجتماع با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می کنند.به گفته برخی معلولان به نظر عده ای هرچند اندک از مسئولان با این ترک فعل هایشان می خواهند آنان را خانه نشین کنند! و اگر چنین نیست، چرا تاکنون برای پاسخگویی به مطالباتشان اقدامی انجام نداده اند؟ این سوال همه مردم است، اگر پاسخ دهنده ای وجود داشته باشد!

, !,

شهردار و شورای شهر اراده ای برای مقابله با سد معبر ندارند!

, شهردار و شورای شهر اراده ای برای مقابله با سد معبر ندارند, !, !,

خزایی یکی از معلولان تویسرکانی درباره عدم مناسب سازی معابر عمومی به خبرنگار عصرهمدان می گوید: پیاده راه های تویسرکان برای عبور و مرور روشن دلان مناسب سازی نشده، اگر هم شده اندک است و ناقص؛ ناقص از آن جهت که خط ویژه روشن دلان در برخی موارد، ما را به سمت جدول هدایت می کند!

, !,

روشن دل دیگری نیز در گفت و گو با خبرنگار عصرهمدان عنوان کرد: متآسفانه مغازه داران بخش قابل توجهی از پیاده راه ها را اشغال کرده و راهی برای عبور ما نگذاشته اند و از طرفی دیگر شهرداری و شورای شهر هم به درخواست ما برای مقابله با سدمعبر توجهی نکرده و اراده ای برای حل این معضل ندارند.

, .,

وی اظهار کرد: بنابراین بالاجبار ما باید از خیابان ها عبور کنیم، آن هم با آن همه خطرات بسیار چرا که لحظه امکان تصادف و برخورد خودروهای عبوری با ما وجود دارد.

, .,

عمده بانک ها و ادارات تویسرکان رمپ مناسبی برای تردد معلولان ندارند

, عمده بانک ها و ادارات تویسرکان رمپ مناسبی برای تردد معلولان ندارند,

خانم سوری از دیگر معلولان حرکتی این شهرستان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در بلوک بندی جداکننده خیابان ها راه عبوری مشخصی برای ما معلولان حرکتی وجود ندارد، از این رو باید یک بلوار را دور بزنیم تا بتوانیم از خیابان عبور کنیم.

, .,

وی افزود: همچنین رمپ مناسبی در عمده ادارات وبانک های تویسرکان برای تردد معلولان و جانبازان طرح ریزی و ساخته نشده، اگر تعداد اندکی هم وجود دارد، استاندارد نیست و ما معلولان باید با کمک سایرین کارهای بانکی و اداری خود را انجام دهیم.

, .,

این بانوی معلول تویسرکانی از دیگر مشکلات پیش روی معلولان را کمبود وسایل بهداشتی و نبود متخصص و دستگاه های فیزیوتراپی در این شهر بر می شمارد که با وجود درخواست های مکرر، مسئولان چشم و گوش خود را به روی مطالباتشان بسته اند.

, .,

به گزارش عصرهمدان؛ امید آن که مجموعه مدیریت شهری و دستگاه های متولی مطالبات به حق معلولان تویسرکان را پاسخگو باشند.این مجموعه خبری آماده انتشار حرف های مسئولان نیز هست.

, .,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه