اخبار داغ

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر خراسان رضوی خبر داد؛

اجرای طرح قرارگاه کرامت در خراسان رضوی / بیش از ۸۰۰ هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی بیمه ندارند

اجرای طرح قرارگاه کرامت در خراسان رضوی / بیش از ۸۰۰ هزار نفر در روستاهای خراسان رضوی بیمه ندارند
برونسی با بیان اینکه بر اساس طرح قرارگاه کرامت، یک میلیون نفر از کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند، گفت: از یک میلیون و ۳۷۰ هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان خراسان رضوی، بالغ بر ۸۱۸ هزار نفر آن‌ها فاقد بیمه اجتماعی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛عباسعلی برونسی، مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی  کشاورزان، روستائیان و عشایر خراسان رضوی ظهر امروز در دیدار با فرماندار خلیل آباد که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: سال ۸۰ بر اساس مصوبه مجلس و موافقت دولت، صندوق بیمه زیرمجموعه وزارت تعاون قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه بیش از ۱۷ سال از عمر صندوق بیمه در خراسان رضوی می گذرد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم نسبت به ۱۷ سال گذشته توانسته ایم بیمه شده جذب کنیم و صندوق بیمه اجتماعی تنها صندوقی است که ۷۰ درصد حق بیمه را دولت پرداخت می کند و تنها ۳۰ درصد این میزان با بیمه شده است.

,

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر خراسان رضوی با تاکید اینکه بر اساس طرح قرارگاه کرامت، یک میلیون نفر از کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار می گیرند، تصریح کرد: از این میزان، ۴۵ هزار و ۷۰۰ نفر سهم خراسان رضوی است که تاکنون موفق شده ایم ۱۰ هزار نفر را تحت پوشش این طرح قرار دهیم.

,

وی با اشاره به اینکه امیدواریم در ۳۱ خردادماه سال آینده به تعهدات خود به صورت ۱۰۰ درصدی عمل و بتوانیم جشن پایان این طرح را در کشور برگزار کنیم، اذعان کرد: از یک میلیون و ۳۷۰ هزار نفر از کشاورزان، روستاییان و عشایر استان، بالغ بر ۸۱۸ هزار نفر آن‌ها فاقد بیمه اجتماعی هستند.

,

برونسی با بیان اینکه ۳۳۰۰ نفر در شهرستان خلیل آباد از روستائیان وعشایر تا کنون بیمه شده اند، عنوان کرد: ۸۵۰۰ نفر دیگر نیز هنوز بیمه نشده اند که می طلبد با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی این تعداد از افراد روستایی وعشایر شهرستان از خدمات بیمه اجتماعی وعشایر برخوردار شوند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه