اخبار داغ

امام جمعه پاکدشت:

دشمنان آرزوی ایران لائیک را به گور می‌برند

دشمنان آرزوی ایران لائیک را به گور می‌برند
امام جمعه پاکدشت با بیان اینکه آمریکا شیطان و مگر مذاکره با شیطان ممکن است؟ گفت: دشمنان آرزوی ایران لائیک را به گور می‌برند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام حسن لزومی، امام جمعه پاکدشت در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز اظهار کرد: امام خمینی(ره) نسبت به شخصیت‌های قبل از خود شناخت کافی داشت و بینش و اندیشه‌ای که امام راحل از آن برخوردار بود بر اساس آن آینده را ترسیم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
وی اضافه کرد: امام راحل خوب می‌دانست که انقلاب اسلامی دوستان و دشمنانی دارد و دشمنان به همان اندازه به انقلاب بغض و کینه دارند که دوستان محبتت‌شان ثابت شده، بنابراین امام خمینی(ره) می‌دانست که دشمنان به هیچ وجه دست از دشمنی علیه انقلاب اسلامی برنخواهند داشت.
,
 
,
امام جمعه پاکدشت تصریح کرد: امام راحل آینده را پیش‌بینی کرده و به این موضوع پی برد که دشمنان انقلاب اسلامی دست از سر این انقلاب الهی برنخواهند داشت و تلاش می‌کنند این نظام را به سقوط بکشانند، چراکه دشمن با اصل اسلام مخالف است و راضی به حاکمیت اسلام در ایران نخواهد بود.
,
 
,
لزومی عنوان کرد: بنابراین امام راحل به یقین رسیده بود که چالش‌ها و مزاحمت‌هایی بر سر راه انقلاب اسلامی قرار دارد، بنابراین با پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی در کشور انجام شد که حاصل از برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌های دقیق امام خمینی(ره) بود، به همین دلیل امام راحل ارتش ۲۰ میلیونی را راه‌اندازی و حمایت و از سویی نهادهایی را مانند کمیته امداد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ... ایجاد کرد.
,
 
,
وی متذکر شد: بسیج و سپاه در راستای حفاظت از تمامیت ارضی کشور و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی پایه‌گذاری شدند و معلم بسیجی، روحانی بسیجی، کارگر بسیجی، استاد بسیجی، دانشجوی بسیجی و ... شامل عنوان «بسیجی» شدند، شهید آوینی، شهید همت، شهید بهشتی و ... شاید پاسدار نبودند، اما در راستای حفظ آرمان اسلام مقابل دشمنان ایستادند.
,
 
,
امروز باید در صحنه مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم
, امروز باید در صحنه مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم, امروز باید در صحنه مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم,
 
,
امام جمعه پاکدشت با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان با عنوان «صدور انقلاب اسلامی» و اینکه «مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند»، ادامه داد: معظم‌له در جمع بسیجیان به تمامی نکات اشاره کردند که بیاناتشات فصل‌الخطاب و امیدآفرین است.
,
 
,
لزومی با بیان اینکه امروز همه باید در صحنه مقابله با دشمن و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم، تأکید کرد: رهبر حکیم انقلاب اطلاعات جامع و کاملی از کشورهای مختلف دنیا دارند و بر این اساس کامل‌ترین و صحیح‌ترین تحلیل را از شرایط دنیا ارائه می‌کنند، سیاسیونی که دم از مذاکره با آمریکا می‌زنند بیانات مقام معظم رهبری را فصل‌الخطاب قرار دهند و به بیانات ایشان مراجعه کنند که با تحلیل منطقی اشاره کردند: «مذاکره با آمریکا مشکلی را حل نمی‌کند.»
,
 
,
وی عنوان کرد: امام خمینی(ره) آمریکا را با «شیطان بزرگ» خطاب کردند، حال سوال این است که مگر می‌شود با شیطان برای مذاکره سر یک میز نشست؟ امروز توطئه آمریکا و غرب علیه جمهوری اسلامی بسیار بیشتر شده و آن وقت دشمنان و برخی سیاسون داخلی دم از مذاکره می‌زنند.
,
 
,
امام جمعه پاکدشت توضیح داد: در آیه ۱۲۰ سوره مبارکه بقره آمده است: «وَلَن تَرضیٰ عَنکَ الیَهودُ وَلَا النَّصاریٰ حَتّیٰ تَتَّبِعَ مِلَّتَهُم ۗ قُل إِنَّ هُدَی اللَّهِ هُوَ الهُدیٰ ۗ وَلَئِنِ اتَّبَعتَ أَهواءَهُم بَعدَ الَّذی جاءَکَ مِنَ العِلمِ ۙ ما لَکَ مِنَ اللَّهِ مِن وَلِیٍّ وَلا نَصیرٍ» یعنی هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی) از آیین (تحریف یافته) آنان، پیروی کنی. بگو: «هدایت، تنها هدایت الهی است!» و اگر از هوی و هوسهای آنان پیروی کنی، بعد از آنکه آگاه شده‌ای، هیچ سرپرست و یاوری از سوی خدا برای تو نخواهد بود.»
,
 
,
پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ایران در سایه استقلال به دست آمده است 
, پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ایران در سایه استقلال به دست آمده است , پیشرفت‌های شگفت‌انگیز ایران در سایه استقلال به دست آمده است ,
 
,
لزومی تشریح کرد: دشمنان و برخی دوست‌نماهای داخلی دنبال این هدف هستند که ایران لائیک شود و ملت ایران دست از اسلام و انقلاب اسلامی بردارند، اما به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این آرزو را به گور می‌برند، دولت‌هایی که زیر بار زورگویی آمریکایی‌ها رفته‌اند مگر پیشرفت کرده‌اند؟ محصولاتی که به دست خودشان ساخته‌اند چیست؟
,
 
,
وی خاطرنشان کرد: در حالی که ایران اسلامی امروز به پیشرفت‌های شگفت‌انگیز در حوزه‌های مختلف رسیده و دستاوردهایی که به آن رسیده حاصل تلاش دانشمندان و نخبگان خودش بوده است، در مقابل دشمنان اسلام به دولتی پول و امکانات موشکی، هسته‌ای و نظامی بدهد، از جمله عربستان آیا این مایه غرور است، کدام محصول ساخته دانشمندان عربستانی است؟
,
 
,
امام جمعه پاکدشت عنوان کرد: اما پیشرفت‌های فوق‌العاده ایران حاصل تلاش نخبگان، دانشمندان و پزشکان این مرز و بوم است و مایه افتخار و غرور ملی، بنابراین هدف دشمنان آن است که ملت ایران دست از قرآن و اسلام بردارند البته تا زمانی که این ملت با انقلاب و اسلام بوده و پشت ولایت است دشمنان نخواهند توانست کوچک‌ترین صدمه‌ای به آن بزنند.
,
 
,
لزومی افزود: تجربه نشان داده اگر کشوری به قدرت مادی تکیه کند به تدریج هویت و فرهنگ خود را از دست خواهد داد و دشمنان کم‌کم بر آن کشور حکمرانی خواهند کرد و ملت ایران حاضر نیست به هیچ عنوان از امام و رهبری، نظان و انقلاب اسلامی دست بردارد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه