اخبار داغ

دانا گزارش می دهد؛

بیژن بنفشه خواه به سریال «نون خ» پیوست

بیژن بنفشه خواه به سریال «نون خ» پیوست
بیژن بنفشه خواه به تازگی به گروه بازیگران فصل چهارم «نون خ» اضافه شده است؛ قرار است این سریال کمدی و دوست داشتنی نوروز و رمضان سال آینده از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.
[

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ چند فصلی سریال پربیننده «پایتخت» به عنوان گزینه اصلی نوروزی شبکه اول سیما به روی آنتن می رفت و مخاطبان تلویزیون عادت کرده بودند تا در نوروز پیگیر ماجرای نقی و خانواده او باشند؛ این ماجرا تا فصل پنج پایتخت و نوروز 97 ادامه پیدا کرد، اما به دلیل مسائل کاری گروه و بازی بازیگران این مجموعه در سریال های دیگر و فوت خشایار الوند به عنوان فیلمنامه نویس نخست این مجموعه، مدیران تلویزیون تصمیم گرفتند تا به سعید آقاخانی و تیم او برای تولید مجموعه ای طنز و کمدی به نام «نون خ» اعتماد کنند و آن را به عنوان گزینه نوروزی سال 98 معرفی کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایتخت, سعید آقاخانی, نون خ,

سریال «نون خ» در فصل نخست آنقدر توانست رضایت مخاطبان را جلب کند که بلافاصله تولید فصل دوم این مجموعه در دستور کار سعید آقاخانی و مهدی فرجی به عنوان کارگردان و تهیه کننده این مجموعه قرار گرفت و رقابت شدیدی بین پایتخت و نون خ برای پخش در نوروز ایجاد شد؛ درنهایت فصل ششم «پایتخت» در نوروز 99 و شرایط کرونایی به آنتن رسید و بلافاصه پس از پخش پایتخت، فصل دوم «نون خ» به آنتن رسید تاجاییکه مدیران تلویزیون صبر نکردند تا نون خ به ماه رمضان برسد و برای این ماه گزینه دیگری را تدارک دیده بودند.

, سریال «نون خ»,

بدون شک تیم سعید آقاخانی، امیر وفایی به عنوان نویسنده و بازیگران کردی که آقای کارگردان با درایت و هوشمندی آنها را به مخاطب معرفی کرده بود و درخشش آنها همه باعث شد تا رضایت حداکثری تماشاگران از این مجموعه، منجر به ساخت فصل های بعدی شود و حالا قرار است فصل چهارم این سریال دوست داشتنی برای نوروز و رمضان 1402 که همزمان شده اند، آماده پخش شود.

,

, ,

سعید آقاخانی در نقش «نورالدین خانزاده» شخصیت محوری این سریال را برعهده دارد؛ هدیه بازوند، ندا قاسمی و شیدا یوسفی نقش دختران نورالدین را بازی می کنند، علی صادقی داماد خانواده و سید علی صالحی و کاظم نوربخش به عنوان خواستگاران یکی از دخترهای نورالدین، داستانک های زیادی در این سریال ایجاد کرده اند. حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، میرطاهر مظلومی، نسرین مرادی، ماشاالله وروایی، صهبا شرافتی، سیروس میمنت، سیروس سپهری، سیروس حسنی فر و پاشا جمالی از دیگر بازیگران این مجموعه هستند.

,

گویا قرار است بیژن بنفشه خواه به گروه بازیگران فصل چهارم «نون خ» اضافه شود؛ او با حضور در برنامه اینترنتی «معرکه» که ویژه ایام جام‌جهانی توسط پلتفرم نماوا ساخته شده، به این نکته اشاره کرد. او در جریانِ گفت‌وگویش با بهنام تشکر مجری این برنامه، حضورش در فصل چهارم «نون‌ خ» را رسماً اعلام کرد و گفت: این گریمی که می‌بینید برای این سریال تلویزیونی است

, بیژن بنفشه خواه, ,

پیش از این مهدی فرجی تهیه کننده این سریال، با انتشار عکسی از حمیدرضا آذرنگ در کنار حسن معجونی در فضای مجازی، از حضور این دو بازیگر در فصل جدید «نون خ» خبر داده بود.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛, بیشتر بخوانید؛,

شاید فصل دوم مستوران گزینه نوروزی سیما شود

, شاید فصل دوم مستوران گزینه نوروزی سیما شود,

سریال‌های شهید باکری و حاج قاسم چه زمانی از تلویزیون پخش می‌شوند؟

, سریال‌های شهید باکری و حاج قاسم چه زمانی از تلویزیون پخش می‌شوند؟]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه