اخبار داغ

دوره‌های حضور نمایندگان ایران دو رقمی شد؛

والیبال جام باشگاه‌های جهان| پیکانی‌ها در پنجمین آزمون جهانی/ شاگردان اکبری در افتتاحیه جنگ ستارگان

والیبال جام باشگاه‌های جهان| پیکانی‌ها در پنجمین آزمون جهانی/ شاگردان اکبری در افتتاحیه جنگ ستارگان
تیم والیبال پیکان در سال ۲۰۲۲ برای پنجمین بار در رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان به عنوان قهرمان آسیا شرکت می‌کند تا در مجموع نمایندگان کشورمان ۱۰ بار در این مسابقات شرکت کرده باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان از روز چهارشنبه ۱۶ آذرماه با حضور شش تیم به میزبانی شهر بتیم برزیل آغاز می‌شود. تیم پیکان تهران پرافتخارترین تیم والیبال ایران که در سال ۱۴۰۰ برای دوازدهمین بار قهرمان لیگ برتر والیبال شد و در سال ۲۰۲۲ نهمین قهرمانی در قاره کهن آسیا را جشن گرفت، یکی از شش تیم شرکت کننده در این رقابت‌‌هاست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
** تاریخچه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان
, ** تاریخچه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان,
 
,
مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از سال ۱۹۸۹ آغاز شد و به مدت چهار سال به صورت متوالی برگزار شد. این رقابت‌ها پس از وقفه ۱۶ ساله (۱۹۹۳ تا ۲۰۰۸) دوباره از سال ۲۰۰۹ شروع شده است و تا کنون هر ساله پیگیری شده است و تنها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیروع کرونا این رقابت‌ها برگزار نشد.
,
 
,
از نظر منطقه‌ای، نمایندگان قاره اروپا با ۱۲ قهرمانی، ۱۱ نایب قهرمانی و ۱۱ عنوان سومی پرافتخارترین قاره این رقابت‌ها هستند و پس از اروپا، نمایندگان آمریکای جنوبی با ۱۲ مدال شامل چهار طلا، چهار نقره و چهار برنز در جایگاه دوم افتخارآفرینان قرار دارند.
,
 
,
نمایندگان قاره آسیا تاکنون تنها دو بار در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان بر روی سکو رفته‌اند که در سال ۲۰۱۰ تیم پیکان به مدال برنز دست یافت و در سال ۲۰۱۴ الریان قطر عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد.
,
 
,
** نخستین تجربه جهانی سه باشگاه
, ** نخستین تجربه جهانی سه باشگاه,
 
,
علاوه بر تیم پیکان، پنج تیم دیگر شامل پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی)، سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا) در رقابت‌های امسال حضور دارند.
,
 
,
تیم‌های سادا کروزیرو با سابقه ۹ دوره حضور، ترنتینو با هشت دوره حضور که همیشه روی سکو رفته است و پیکان تهران با چهار دوره حضور باتجربه‌های این دوره از مسابقات هستند.
,
 
,
از سوی دیگر رقابت‌های امسال به نوعی جدال باتجربه‌های جهان و سه تیم که برای نخستین بار شرکت می‌کنند، محسوب می‌شود زیرا تیم‌های پروجا، والی رناتا و ایتامبه میناس برای نخستین بار در قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت می‌کنند.
,
 
,
سرمربی تیم پیکان تهران در مورد حریفان این تیم در مسابقات باشگاه‌های جهان گفت: ۶ تیم در این رقابت‌ها حضور دارند که در گروه ما ترنتینو ایتالیا یکی از بهترین تیم‌های باشگاهی در سطح دنیا حضور دارد. ایتامبه میناس تیم دوم برزیل هم با پیکان هم گروه است که بسیار قدرتمند است.
,
 
,
پیمان اکبری افزود: در گروه مقابل هم پروجا ایتالیا و سادا کروزیرو برزیل حضور دارند که هر دو شناخته شده هستند اما از تیم والی رناتا برزیل شناخت چندانی نداریم. شناخت کاملی از حریفان داریم چون مسابقات لیگ را پشت سر می‌گذارند. قطعا تیم‌های ترنتینو، سادا کروزیرو، ایتامبه میناس و پروجا و تیم پیکان همگی در شرایط خوبی قرار دارند. بنابراین کلکسیونی از بهترین بازیکنان دنیا در این مسابقات حضور دارند و با یکدیگر رقابت می‌کنند.
,
 
,
** ششمین میزبانی شهر بتیم
, ** ششمین میزبانی شهر بتیم,
 
,
در ۱۶ دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان چهار کشور میزبان بوده اند که برزیل با هشت دوره میزبانی بیشتری سهم را داشته است، که شش دوره آن در شهر بتیم برگزار شده است.
,
 
,
قطر نیز در چهار دوره (۲۰۰۹-۲۰۱۲) میزبان این رقابت‌ها بوده است و ایتالیا سه دوره میزبانی برعهده داشته است. لهستان نیز با دو میزبانی به عنوان چهارمین کشوری که تا کنون میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان بوده‌ است.
,
 
,
** الریان شایسته‌ترین نماینده آسیا
, ** الریان شایسته‌ترین نماینده آسیا,
 
,
در ۱۶ دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های جهان ۱۴ نماینده از قاره کهن آسیا در این رقابت ها شرکت کردند که الریان با کسب مقام نایب قهرمانی در سال ۲۰۱۴ بهترین عنوان را به دست آورده است.
,
 
,
همچنین در سال ۲۰۱۰ تیم پیکان تهران به مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت و در سایر دوره‌ها نمایندگان آسیا بر روی سکو نرفته‌اند.
,
 
,
ژاپن، کره‌جنوبی، قطر و ایران چهار کشور آسیا هستند که نمایندگان آنان در رقابت ها والیبال قهرمانی جهان شرکت کرده اند.
,
 
,
پیکان تهران با چهار دوره حضور در سال های ۲۰۰۹ (مقام چهارم)، ۲۰۱۰ (مدال برنز)، ۲۰۱۱ (پنجم مشترک) و ۲۰۱۵ (مقام چهارم)، کاله مازندران ۲۰۱۳ (رتبه هشتم)، متین ورامین ۲۰۱۴ (رتبه ششم)، بانک سرمایه ۲۰۱۷ (هفتم مشترک)، خاتم اردکان ۲۰۱۸ (هفتم مشترک) و فولاد سیرجان ایرانیان ۲۰۲۱ (ششم) دیگر نمایندگان ایران در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان بودند که به عنوان قهرمان قاره آسیا در این رقابت‌ها شرکت کردند.
,
 
,
تیم پیکان تهران امسال (۲۰۲۲) برای پنجمین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند.
,
 
,
** گروه‌بندی مرحله مقدماتی
, ** گروه‌بندی مرحله مقدماتی,
 
,
گروه‌بندی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان سال ۲۰۲۲ به قرار زیر است که پس از پایان مرحله گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد:
,
 
,
گروه اول: پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، والی رناتا برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی) و سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی)
,
 
,
گروه دوم: پیکان تهران (قهرمان آسیا)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا)
,
 
,
پس از پایان دور مقدماتی تیم‌های اول و دوم دو گروه به صورت ضربدری به مصاف یکدیگر می‌روند تا تیم‌های برنده راهی دیدار نهایی و تیم‌های بازنده به دیدار رده بندی صعود کنند.
,
 
,
** برنامه مسابقات
, ** برنامه مسابقات,
 
,
برنامه دیدارهای مرحله گروهی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان ۲۰۲۲ به وقت تهران به قرار زیر است:
,
 
,
پنج‌شنبه ۱۷ آذر
,
 
,
پیکان ایران – ایتامبه میناس برزیل، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
,
 
,
سادا کروزیرو برزیل – والی رناتا برزیل، ساعت سه و ۳۰ دقیقه
,
 
,
جمعه ۱۸ آذر
,
 
,
پیکان ایران – ترنتینو ایتالیا، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
,
 
,
والی رناتا برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و ۳۰ دقیقه
,
 
,
شنبه ۱۹ آذر
,
 
,
ایتامبه میناس برزیل – ترنتینو ایتالیا، ساعت ۳۰ دقیقه بامداد
,
 
,
سادا کروزیرو برزیل – پروجا ایتالیا، ساعت سه و ۳۰ دقیقه
,
 
,
در پایان دیدارهای مرحله گروهی تیم‌های اول و دوم هر گروه مقدماتی به مرحله نیمه‌نهایی صعود خواهند کرد تا در ادامه مسابقات برای رتبه‌های اول تا چهارم در روز یکشنبه ۲۰ آذر به وقت تهران با یکدیگر مسابقه دهند.
,
 
,
** سالن براگا میزبان جام هفدهم
, ** سالن براگا میزبان جام هفدهم,
 
,
۱۰ دیدار رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان سال ۲۰۲۲ در سالن براگا شهر بتیم برزیل برگزار می‌شود. دور مقدماتی این رقابت‌ها با ۶ مسابقه و مراحل نیمه‌نهایی و نهایی نیز با چهار دیدار پیگیری خواهد شد.
,
 
,
سالن براگا شهر بتیم شش هزار نفر ظرفیت تماشاگر دارد و با توجه به علاقه مردم برزیل به والیبال، انتظار می‌رود که از این مسابقات استقبال خوبی شود.
,
 
,
** ترکیب تیم پیکان
, ** ترکیب تیم پیکان,
 
,
تیم پیکان تهران با ۱۴ بازیکن به این رقابت‌ها اعزام می شود که تنها امین اسماعیل‌نژاد بازیکن کمکی این تیم از پاس گرگان خواهد بود.
,
 
,
حمزه زرینی، محمدطاهر وادی، محمد فلاح، پوریا فیاضی، امین اسماعیل‌نژاد، آرمین تشکری، محمدرضا حضرت‌پور، رضا رضایی، علی شفیعی، امیرضا سرلک، محمدرضا مشهدی، رضا اصلانی، آرمین افشین‌فر، امیرحسین صابری ۱۴ بازیکن اعزامی پیکان به این رقابت‌ها هستند.
,
 
,
پیمان اکبری به عنوان سرمربی، غلامرضا مومنی‌مقدم، مرتضی عهدی و علی فتاحی (مربیان)، عرفان مداح (فیزیوتراپ)، امین شاکری (آنالیزور) و سعید علی‌اصغر به عنوان سرپرست اعضای کادر فنی نماینده آسیا تیم پیکان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند.
,
 
,
** باشگاه‌های طلایی جهان
, ** باشگاه‌های طلایی جهان,
 
,
باشگاه «ترنتینو» ایتالیا مهمترین حریف پیکان در مرحله مقدماتی با پنج مدال طلا و سه مدال برنز پرافتخارترین باشگاه رقابت‌های مردان جهان در رشته ورزشی والیبال است.
,
 
,
باشگاه «سادا کروزیرو» نیز با چهار مدال طلا، دو نقره و یک برنز در جایگاه دوم این داده آماری قرار دارد و امسال نیز به عنوان مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها به میدان می‌رود.
,
 
,
باشگاه‌های «میلانو» (دو طلا و یک برنز)، «لوبه» (یک طلا و سه نقره)، «زنیت کازان» (یک طلا، دو نقره و سه برنز)، «پارما» (یک طلا و یک برنز) و «راوینا» از کشور ایتالیا و «بلوگوری بلگرود» روسیه با یک مدال طلا دیگر باشگاه های طلایی در والیبال باشگاه‌های مردان جهان هستند.
,
 
,

** تاریخچه در یک نگاه

جدول کشور میزبان و رتبه‌های اول تا سوم 16 دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان به قرار زیر است:

دوره سال میزبان قهرمان نایب قهرمان مقام سوم رتبه نماینده ایران
1 1989 پارما – ایتالیا پارما (ایتالیا) زسکا مسکو (روسیه) پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

نماینده نداشت
2 1990 میلان – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) بانسپا سائوپائولو (برزیل) پارما (ایتالیا) نماینده نداشت
3 1991 سائوپائولو -برزیل مساجرو راونا پورتو (ایتالیا) سائوپائولو (برزیل) ورو مونزا میلانو (ایتالیا) نماینده نداشت
4 1992 ترویزو – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) سیسلی ترویزو (ایتالیا) المپیاکوس (یونان) نماینده نداشت
  1993 تا 2008 مسابقات برگزار نشد
5 2009 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان چهارم
6 2010 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) پیکان (ایران) پیکان سوم
7 2011 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) یزچمبسکی ونگل (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان پنجم مشترک
8 2012 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

اسکرا بلخاتوف (لهستان) نماینده نداشت
9 2013 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

ترنتینو (ایتالیا) کاله مازندران هشتم
10 2014 بلو هوریزونته – برزیل بلوگوری بلگورود (روسیه) الریان (قطر) یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) متین ورامین ششم
11 2015 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) یوپی سی ان سن خوان

 

(آرژانتین)

پیکان چهارم
12 2016 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) ترنتینو (ایتالیا) نماینده نداشت
13 2017 کراکوف – لهستان زنیت کازان (روسیه) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

بانک سرمایه هفتم
14 2018 کراکوف -لهستان ترنتینو (ایتالیا) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) فاکل نوبی (روسیه) خاتم اردکان هفتم
15 2019 بتیم – برزیل لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) نماینده نداشت
  2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد
16 2021 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ترنتینو (ایتالیا) فولاد سیرجان ایرانیان ششم
17 2022 بتیم – برزیل ؟؟ ؟؟ ؟؟ پیکان ؟؟
                     

 

** رده‌بندی باشگاه‌ها بر اساس مقام

رتبه نام باشگاه قهرمانی نایب قهرمانی مقام سومی مجموع
1 ترنتینو (ایتالیا) 5 0 3 8
2 ساداکروزیرو (برزیل) 4 2 1 7
3 ورو مونزا میلانو (ایتالیا) 2 0 1 3
4 لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) 1 3 0 4
5 زنیت‌کازان (روسیه) 1 2 3 6
6 پارما (ایتالیا) 1 0 1 2
7 بلوگوری بلگورود (روسیه) 1 0 0 1
مساجرو راونا پورتو ایتالیا 1 0 0 1
9 اسکرا بلخاتوف 0 2 1 3
10 بانسپا سائوپائولو (برزیل) 0 2 0 2
11

 

12

13

14

15

الریان (قطر) 0 1 0 1
زسکا مسکو (روسیه) 0 1 0 1
یزچمبسکی ونگل (لهستان) 0 1 0 1
لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

0 1 0 1
سیسلی ترویزو (ایتالیا) 0 1 0 1
16 یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) 0 0 2 2
17

 

18

19

20

فاکل نوبی (روسیه) 0 0 1 1
المپیاکوس (یونان) 0 0 1 1
پیکان (ایران) 0 0 1 1
پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

0 0 1 1
مجموع 16 16 16 48
,

** تاریخچه در یک نگاه

, ** تاریخچه در یک نگاه,

جدول کشور میزبان و رتبه‌های اول تا سوم 16 دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان به قرار زیر است:

,
دوره سال میزبان قهرمان نایب قهرمان مقام سوم رتبه نماینده ایران
1 1989 پارما – ایتالیا پارما (ایتالیا) زسکا مسکو (روسیه) پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

نماینده نداشت
2 1990 میلان – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) بانسپا سائوپائولو (برزیل) پارما (ایتالیا) نماینده نداشت
3 1991 سائوپائولو -برزیل مساجرو راونا پورتو (ایتالیا) سائوپائولو (برزیل) ورو مونزا میلانو (ایتالیا) نماینده نداشت
4 1992 ترویزو – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) سیسلی ترویزو (ایتالیا) المپیاکوس (یونان) نماینده نداشت
  1993 تا 2008 مسابقات برگزار نشد
5 2009 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان چهارم
6 2010 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) پیکان (ایران) پیکان سوم
7 2011 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) یزچمبسکی ونگل (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان پنجم مشترک
8 2012 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

اسکرا بلخاتوف (لهستان) نماینده نداشت
9 2013 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

ترنتینو (ایتالیا) کاله مازندران هشتم
10 2014 بلو هوریزونته – برزیل بلوگوری بلگورود (روسیه) الریان (قطر) یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) متین ورامین ششم
11 2015 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) یوپی سی ان سن خوان

 

(آرژانتین)

پیکان چهارم
12 2016 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) ترنتینو (ایتالیا) نماینده نداشت
13 2017 کراکوف – لهستان زنیت کازان (روسیه) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

بانک سرمایه هفتم
14 2018 کراکوف -لهستان ترنتینو (ایتالیا) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) فاکل نوبی (روسیه) خاتم اردکان هفتم
15 2019 بتیم – برزیل لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) نماینده نداشت
  2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد
16 2021 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ترنتینو (ایتالیا) فولاد سیرجان ایرانیان ششم
17 2022 بتیم – برزیل ؟؟ ؟؟ ؟؟ پیکان ؟؟
                     
, دوره سال میزبان قهرمان نایب قهرمان مقام سوم رتبه نماینده ایران 1 1989 پارما – ایتالیا پارما (ایتالیا) زسکا مسکو (روسیه) پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

نماینده نداشت 2 1990 میلان – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) بانسپا سائوپائولو (برزیل) پارما (ایتالیا) نماینده نداشت 3 1991 سائوپائولو -برزیل مساجرو راونا پورتو (ایتالیا) سائوپائولو (برزیل) ورو مونزا میلانو (ایتالیا) نماینده نداشت 4 1992 ترویزو – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) سیسلی ترویزو (ایتالیا) المپیاکوس (یونان) نماینده نداشت   1993 تا 2008 مسابقات برگزار نشد 5 2009 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان چهارم 6 2010 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) پیکان (ایران) پیکان سوم 7 2011 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) یزچمبسکی ونگل (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان پنجم مشترک 8 2012 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

اسکرا بلخاتوف (لهستان) نماینده نداشت 9 2013 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

ترنتینو (ایتالیا) کاله مازندران هشتم 10 2014 بلو هوریزونته – برزیل بلوگوری بلگورود (روسیه) الریان (قطر) یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) متین ورامین ششم 11 2015 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) یوپی سی ان سن خوان

 

(آرژانتین)

پیکان چهارم 12 2016 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) ترنتینو (ایتالیا) نماینده نداشت 13 2017 کراکوف – لهستان زنیت کازان (روسیه) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

بانک سرمایه هفتم 14 2018 کراکوف -لهستان ترنتینو (ایتالیا) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) فاکل نوبی (روسیه) خاتم اردکان هفتم 15 2019 بتیم – برزیل لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) نماینده نداشت   2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد 16 2021 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ترنتینو (ایتالیا) فولاد سیرجان ایرانیان ششم 17 2022 بتیم – برزیل ؟؟ ؟؟ ؟؟ پیکان ؟؟                       , دوره سال میزبان قهرمان نایب قهرمان مقام سوم رتبه نماینده ایران , دوره, سال, میزبان, قهرمان, نایب قهرمان, مقام سوم, رتبه نماینده ایران, 1 1989 پارما – ایتالیا پارما (ایتالیا) زسکا مسکو (روسیه) پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

نماینده نداشت , 1, 1989, پارما – ایتالیا, پارما (ایتالیا), زسکا مسکو (روسیه), پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, نماینده نداشت, 2 1990 میلان – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) بانسپا سائوپائولو (برزیل) پارما (ایتالیا) نماینده نداشت , 2, 1990, میلان – ایتالیا, ورو مونزا میلانو (ایتالیا), بانسپا سائوپائولو (برزیل), پارما (ایتالیا), نماینده نداشت, 3 1991 سائوپائولو -برزیل مساجرو راونا پورتو (ایتالیا) سائوپائولو (برزیل) ورو مونزا میلانو (ایتالیا) نماینده نداشت , 3, 1991, سائوپائولو -برزیل, مساجرو راونا پورتو (ایتالیا), سائوپائولو (برزیل), ورو مونزا میلانو (ایتالیا), نماینده نداشت, 4 1992 ترویزو – ایتالیا ورو مونزا میلانو (ایتالیا) سیسلی ترویزو (ایتالیا) المپیاکوس (یونان) نماینده نداشت , 4, 1992, ترویزو – ایتالیا, ورو مونزا میلانو (ایتالیا), سیسلی ترویزو (ایتالیا), المپیاکوس (یونان), نماینده نداشت,   1993 تا 2008 مسابقات برگزار نشد ,  , 1993 تا 2008, مسابقات برگزار نشد, 5 2009 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان چهارم , 5, 2009, دوحه – قطر, ترنتینو (ایتالیا), اسکرا بلخاتوف (لهستان), زنیت کازان (روسیه), پیکان چهارم, 6 2010 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) اسکرا بلخاتوف (لهستان) پیکان (ایران) پیکان سوم , 6, 2010, دوحه – قطر, ترنتینو (ایتالیا), اسکرا بلخاتوف (لهستان), پیکان (ایران), پیکان سوم, 7 2011 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) یزچمبسکی ونگل (لهستان) زنیت کازان (روسیه) پیکان پنجم مشترک , 7, 2011, دوحه – قطر, ترنتینو (ایتالیا), یزچمبسکی ونگل (لهستان), زنیت کازان (روسیه), پیکان پنجم مشترک, 8 2012 دوحه – قطر ترنتینو (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

اسکرا بلخاتوف (لهستان) نماینده نداشت , 8, 2012, دوحه – قطر, ترنتینو (ایتالیا), ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, اسکرا بلخاتوف (لهستان), نماینده نداشت, 9 2013 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

ترنتینو (ایتالیا) کاله مازندران هشتم , 9, 2013, بتیم – برزیل, ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

,

 

,

(روسیه)

, ترنتینو (ایتالیا), کاله مازندران هشتم, 10 2014 بلو هوریزونته – برزیل بلوگوری بلگورود (روسیه) الریان (قطر) یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) متین ورامین ششم , 10, 2014, بلو هوریزونته – برزیل, بلوگوری بلگورود (روسیه), الریان (قطر), یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین), متین ورامین ششم, 11 2015 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) یوپی سی ان سن خوان

 

(آرژانتین)

پیکان چهارم , 11, 2015, بتیم – برزیل, ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, زنیت کازان (روسیه), یوپی سی ان سن خوان

 

(آرژانتین)

,

 

,

(آرژانتین)

, پیکان چهارم, 12 2016 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) ترنتینو (ایتالیا) نماینده نداشت , 12, 2016, بتیم – برزیل, ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, زنیت کازان (روسیه), ترنتینو (ایتالیا), نماینده نداشت, 13 2017 کراکوف – لهستان زنیت کازان (روسیه) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

بانک سرمایه هفتم , 13, 2017, کراکوف – لهستان, زنیت کازان (روسیه), لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا), ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, بانک سرمایه هفتم, 14 2018 کراکوف -لهستان ترنتینو (ایتالیا) لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) فاکل نوبی (روسیه) خاتم اردکان هفتم , 14, 2018, کراکوف -لهستان, ترنتینو (ایتالیا), لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا), فاکل نوبی (روسیه), خاتم اردکان هفتم, 15 2019 بتیم – برزیل لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ساداکروزیرو

 

(برزیل)

زنیت کازان (روسیه) نماینده نداشت , 15, 2019, بتیم – برزیل, لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا), ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, زنیت کازان (روسیه), نماینده نداشت,   2020 به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد ,  , 2020, به دلیل شیوع کرونا برگزار نشد, 16 2021 بتیم – برزیل ساداکروزیرو

 

(برزیل)

لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) ترنتینو (ایتالیا) فولاد سیرجان ایرانیان ششم , 16, 2021, بتیم – برزیل, ساداکروزیرو

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا), ترنتینو (ایتالیا), فولاد سیرجان ایرانیان ششم, 17 2022 بتیم – برزیل ؟؟ ؟؟ ؟؟ پیکان ؟؟ , 17, 2022, بتیم – برزیل, ؟؟, ؟؟, ؟؟, پیکان ؟؟,                       ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,  ,

 

,

** رده‌بندی باشگاه‌ها بر اساس مقام

,
رتبه نام باشگاه قهرمانی نایب قهرمانی مقام سومی مجموع
1 ترنتینو (ایتالیا) 5 0 3 8
2 ساداکروزیرو (برزیل) 4 2 1 7
3 ورو مونزا میلانو (ایتالیا) 2 0 1 3
4 لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) 1 3 0 4
5 زنیت‌کازان (روسیه) 1 2 3 6
6 پارما (ایتالیا) 1 0 1 2
7 بلوگوری بلگورود (روسیه) 1 0 0 1
مساجرو راونا پورتو ایتالیا 1 0 0 1
9 اسکرا بلخاتوف 0 2 1 3
10 بانسپا سائوپائولو (برزیل) 0 2 0 2
11

 

12

13

14

15

الریان (قطر) 0 1 0 1
زسکا مسکو (روسیه) 0 1 0 1
یزچمبسکی ونگل (لهستان) 0 1 0 1
لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

0 1 0 1
سیسلی ترویزو (ایتالیا) 0 1 0 1
16 یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) 0 0 2 2
17

 

18

19

20

فاکل نوبی (روسیه) 0 0 1 1
المپیاکوس (یونان) 0 0 1 1
پیکان (ایران) 0 0 1 1
پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

0 0 1 1
مجموع 16 16 16 48
, رتبه نام باشگاه قهرمانی نایب قهرمانی مقام سومی مجموع 1 ترنتینو (ایتالیا) 5 0 3 8 2 ساداکروزیرو (برزیل) 4 2 1 7 3 ورو مونزا میلانو (ایتالیا) 2 0 1 3 4 لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) 1 3 0 4 5 زنیت‌کازان (روسیه) 1 2 3 6 6 پارما (ایتالیا) 1 0 1 2 7 بلوگوری بلگورود (روسیه) 1 0 0 1 مساجرو راونا پورتو ایتالیا 1 0 0 1 9 اسکرا بلخاتوف 0 2 1 3 10 بانسپا سائوپائولو (برزیل) 0 2 0 2 11

 

12

13

14

15

الریان (قطر) 0 1 0 1 زسکا مسکو (روسیه) 0 1 0 1 یزچمبسکی ونگل (لهستان) 0 1 0 1 لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

0 1 0 1 سیسلی ترویزو (ایتالیا) 0 1 0 1 16 یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) 0 0 2 2 17

 

18

19

20

فاکل نوبی (روسیه) 0 0 1 1 المپیاکوس (یونان) 0 0 1 1 پیکان (ایران) 0 0 1 1 پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

0 0 1 1 مجموع 16 16 16 48 , رتبه نام باشگاه قهرمانی نایب قهرمانی مقام سومی مجموع , رتبه, نام باشگاه, قهرمانی, نایب قهرمانی, مقام سومی, مجموع, 1 ترنتینو (ایتالیا) 5 0 3 8 , 1, ترنتینو (ایتالیا), 5, 0, 3, 8, 2 ساداکروزیرو (برزیل) 4 2 1 7 , 2, ساداکروزیرو (برزیل), 4, 2, 1, 7, 3 ورو مونزا میلانو (ایتالیا) 2 0 1 3 , 3, ورو مونزا میلانو (ایتالیا), 2, 0, 1, 3, 4 لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا) 1 3 0 4 , 4, لوبه کیچن سیتانوا  (ایتالیا), 1, 3, 0, 4, 5 زنیت‌کازان (روسیه) 1 2 3 6 , 5, زنیت‌کازان (روسیه), 1, 2, 3, 6, 6 پارما (ایتالیا) 1 0 1 2 , 6, پارما (ایتالیا), 1, 0, 1, 2, 7 بلوگوری بلگورود (روسیه) 1 0 0 1 , 7, بلوگوری بلگورود (روسیه), 1, 0, 0, 1, مساجرو راونا پورتو ایتالیا 1 0 0 1 , مساجرو راونا پورتو ایتالیا, 1, 0, 0, 1, 9 اسکرا بلخاتوف 0 2 1 3 , 9, اسکرا بلخاتوف, 0, 2, 1, 3, 10 بانسپا سائوپائولو (برزیل) 0 2 0 2 , 10, بانسپا سائوپائولو (برزیل), 0, 2, 0, 2, 11

 

12

13

14

15

الریان (قطر) 0 1 0 1 , 11

 

12

13

14

15

,

 

,

12

,

13

,

14

,

15

, الریان (قطر), 0, 1, 0, 1, زسکا مسکو (روسیه) 0 1 0 1 , زسکا مسکو (روسیه), 0, 1, 0, 1, یزچمبسکی ونگل (لهستان) 0 1 0 1 , یزچمبسکی ونگل (لهستان), 0, 1, 0, 1, لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

0 1 0 1 , لوکوموتیو نووسیبیرسک

 

(روسیه)

,

 

,

(روسیه)

, 0, 1, 0, 1, سیسلی ترویزو (ایتالیا) 0 1 0 1 , سیسلی ترویزو (ایتالیا), 0, 1, 0, 1, 16 یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین) 0 0 2 2 , 16, یوپی سی ان سن خوان (آرژانتین), 0, 0, 2, 2, 17

 

18

19

20

فاکل نوبی (روسیه) 0 0 1 1 , 17

 

18

19

20

,

 

,

18

,

19

,

20

, فاکل نوبی (روسیه), 0, 0, 1, 1, المپیاکوس (یونان) 0 0 1 1 , المپیاکوس (یونان), 0, 0, 1, 1, پیکان (ایران) 0 0 1 1 , پیکان (ایران), 0, 0, 1, 1, پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

0 0 1 1 , پیرلی سانتو آندره

 

(برزیل)

,

 

,

(برزیل)

, 0, 0, 1, 1, مجموع 16 16 16 48 , مجموع, 16, 16, 16, 48,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه