اخبار داغ

نویسنده و کارگردان نمایش:

هنرمندان نمایش "پنج تن" جوایز جشنواره سودای عشق البرز را درو کردند

هنرمندان نمایش "پنج تن" جوایز جشنواره سودای عشق البرز را درو کردند
فلاحیان گفت: هنرمندان زیر ۱۸ سال نمایش "پنج تن" در مجموع با ۵ جایزه بیشترین جوایز بخش صحنه ای را از آن خود کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شایان فلاحیان، کارگردان نمایش "پنج تن" در گفت‌وگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: این نمایش، سه جایزه شامل رتبه سوم کارگردانی، رتبه سوم بازیگری و رتبه اول طراحی لباس را در جشنواره سودای عشق استان البرز از آن خود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی ادامه داد: گروه نمایشی پنج تن به نویسندگی و کارگردانی من با مجموع ۵ جایزه بیشترین جوایز بخش صحنه ای را به خود اختصاص داد.
,
 
,
فلاحیان افزود: همه هنرمندان نمایش "پنج تن" زیر ۱۸ سال هستند و خوشبختانه توانستیم در این جشنواره نمره قابل قبولی از داوران پیشکسوت کشوری و مسئولین استانی به دست آوریم.
,
 
,
, ,
 
,
این کارگردان تصریح کرد: نوید نوروزی، بازیگر دهه هشتادی این نمایش توانست در کنار دیگر بازیگر کودک یعنی بنیامین عرب عامری رتبه سوم بازیگری این جشنواره را از آن خود کند.
,
 
,
وی گفت: نوید نوروزی دقیقا همان بازیگری است که در جای درست از آن بهره گرفته شده و تمامی نکات فنی را به خوبی رعایت کرده و در صحنه آرایی نمایش در قالب سبکی که شیوه اجرایی او در نظر داشته با طراحی صحنه محدود و مینی مال به کانسپت و پروپوزال کارگردانی نزدیک شود.
,
 
,
, ,
 
,
فلاحیان ادامه داد: بنیامین عرب عامری، بازیگر کودک نمایش توانسته دیوار چهارم را شکسته و وارد صحنه شود و در نمایش های بعدی، بازی او را در تئاتری پست مدرن خواهید دید.
,
 
,
این کارگردان افزود: در حال آماده کردن گروه خود برای جشنواره تئاتر فجر سال آینده هستیم، امیدواریم مسئولین نیز از جوانان حمایت کرده و بستر رشد را برای آنها فراهم کنند، نه اینکه با سنگ اندازی باعث دلسردی آنها در عرصه هنر شوند.
,
 
,
, ,
 
,
فلاحیان تاکید کرد: هدف از اجرای نمایش "پنج تن" ضمن معرفی شهدایی که رفتند تا ما در آسایش زندگی کنیم، همدلی، همفکری، همراهی، همکاری نوجوانان، جوانان و کودکان است که با اتحاد و وحدت از مرزهای خود دفاع کردند و مرز انسانیت و وجدان باعث شد که هیچ وقت قیام کربلا در هیچ برهه ای از تاریخ فراموش نشود.
,
 
,
, ,
 
,
وی با بیان اینکه ضعف زیرساختی مهمترین مشکل هنرمندان نمایش در استان است، ادامه داد: امکانات سخت افزاری سالن ها، تکنسین های فنی، نور و صدا به شدت ضعیف است و با استانداردهای سالن های نمایش فاصله دارد.
,
 
,
,
, ,
 
,
فلاحیان در خاتمه خاطرنشان کرد: صدا و سیما نیز باید آثار نمایشی استان را در رسانه ملی تبلیغ کند، زیرا خیلی از مردم عادی از وجود و اجرای تئاتر در استان بی خبر هستند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه