اخبار داغ

سرزمین چهارفصل؛

توسعه گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد چشم‌انتظار تحقق اعتبار ۵۰۰میلیارد تومانی

توسعه گردشگری کهگیلویه‌وبویراحمد چشم‌انتظار تحقق اعتبار ۵۰۰میلیارد تومانی
تحقق ظرفیت‌های متعددی که کهگیلویه‌وبویراحمد در بخش میراث فرهنگی و گردشگری برای رشد و توسعه استان دارد با پیگیری اعتبارات ملی و استانی امکان‌پذیر خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازصبح زاگرس کهگیلویه‌وبویراحمد ظرفیت‌های مهمی در بخش‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی دارد و رشد و توسعه این ظرفیت‌ها از طریق ارائه راهکار و برنامه امکان‌پذیر خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

از دیگر موضوعاتی که می تواتد سبب رشد و توسعه در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری شود در نظرگرفتن اعتبارات ملی و استانی است تا ظرفیت‌های عظیم در این بخش به منصه ظهور برسد و شاهد رونق اقتصادی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

,
,
, ,

وجود اماکن گردشگری، ظرفیت های فرهنگی و تاریخی و همچنین توانمندی ها  در حوزه صنایع دستی مهترین ظرفیت هایی این استان است تا با فعال سازی این بخش ها شاهد کاهش معضل بیکاری، افزایش درآمد و رشد و توسعه استان را شاهد بود.

,

در همین رابطه مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با صبح زاگرس در خصوص پیگیری اعتبارات ملی برای توسعه و رونق در این بخش گفت: از محل اعتبارات  تبصره 18 حدود 500 میلیارد تومان برای توسعه گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد مصوب شده است اما هنوز تخصیص پیدا نکرده است.

,

, ,

طالبی پور با بیان اینکه پیگیری هایی برای تخصیص این اعتبار صورت گرفته است، گفت: در شرایط فعلی متناسب با وضعیت درآمدی کشور تلاش برای تخصیص این مبلغ وجود دارد.

,

وی در ادامه به توانمند سازی فعالان صنایع دستی در استان پرداخت و گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی با هدف مهارت آموزی و افزایش سطح کیفی محصولات با هدف افزایش قدرت رقابت در دستور کار قرار گرفته و تاکنون در برخی مناطق این کلاس‌ها برگزار شده است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه