اخبار داغ

در اواسط آذر ماه؛

اولین برف پاییزی شرق استان تهران را سفیدپوش کرد

اولین برف پاییزی شرق استان تهران را سفیدپوش کرد
بارش برف صبح امروز و در اواسط آذر ماه شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در استان تهران را سفیدپوش کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، از صبح امروز نخستین برف پاییزی، شهرها و روستاهای شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه را سفیدپوش کرد و همچنان نیز این بارش ها ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
گفتنی است، عوامل راهداری در محور هراز از آغاز بارش‌ها در حال نمک‌پاشی هستند.
,
 
,
همچنین مدارس شهرستان دماوند در نوبت صبح امروز در پی بارش برف غیرحضوری اعلام شد، اما به گفته مدیر آموزش و پرورش مدارس در شهرستان فیروزکوه دایر است.
,
 
,
طاولی، مدیر آموزش و پرورش دماوند در این خصوص گفت: مدارس ابتدایی دماوند به علت بارش برف، روز یکشنبه ۱۳ آذر غیر حضوری برگزار می‌شود.
,
 
,
فاطمه سیر، مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه نیز در خصوص تعطیلی مدارس این شهرستان بیان کرد: همه مقاطع تحصیلی مدارس شهری باز و آموزش حضوری خواهند داشت و مدارس بخش مرکزی و ارجمند به صورت آموزش مجازی و غیر حضوری است.
,
 
,
همچنین رستمی، مدیر آموزش و پرورش رودهن با اشاره به تعطیلی مدارس ابتدایی شیفت صبح رودهن در روز یکشنبه ۱۳ آبان، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش برف در منطقه رودهن هستیم و شرایط تردد دانش آموزان به مدارس سخت است.
,
 
,
گفتنی است، به دلیل برودت هوا و بارش برف تمام مقاطع مدارس پردیس در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۳ آذرماه تعطیل شد و احتمال تعطیلی شیفت عصر هم وجود دارد.
,
 
,
آماده‌باش ستاد مدیریت بحران
, آماده‌باش ستاد مدیریت بحران, آماده‌باش ستاد مدیریت بحران,
 
,
پیرو دستور فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند و فیروزکوه با توجه به بارش برف در این شهرستان تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، راهداری، پلیس راه، پلیس راهور، هلال احمر و شهرداری‌ها در آماده‌باش کامل و در حال خدمات‌رسانی هستند.
,
 
,
با توجه به بارش برف در منطقه مبارک‌آباد و وزش شدید باد در منطقه کلیه مسافران و شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.
,
 
,
در صورت لزوم، برای تردد در محورهای کوهستانی از جمله محور هراز، فیروزکوه، گردنه گدوک و غیره حتماً زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی به همراه داشته باشند.
,
 
,
همچنین مردم می‌توانند هرگونه انسداد معابر شهری را از طریق سامانه ۱۳۷ به شهرداری‌ها اطلاع دهند و همچنین برای دریافت اطلاعات از وضعیت جاده‌ای با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه