اخبار داغ

رئیس مجمع نمایندگان البرز:

استقراض دولت از بانک مرکزی نقدینگی و تورم را به کشور تحمیل می‌کند/ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانه خالی مشمول مالیات شدند

استقراض دولت از بانک مرکزی نقدینگی و تورم را به کشور تحمیل می‌کند/ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانه خالی مشمول مالیات شدند
علی حدادی گفت: با قانون مالیات بر خانه‌های مالکان را وادار به عرضه کردیم تا بازار مسکن به تعادل برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، علی حدادی رئیس مجمع نمایندگان البرز شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، گفت: همه ما مدیون شهدای انقلاب، دفاع مقدس، سلامت و امینت هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
حدادی افزود: روزانه ۷۰۰ نفر به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور فوت کردند اما با واردات واکسن و انجام واکسیناسیون، شاهدیم این عدد به به ۳ نفر رسیده است.
,
 
,
وی ممانعت از پیشرفت ایران و تداوم باجگیری را هدف دشمن دانست و تصریح کرد: مجلس یازدهم اصلاح ساختار اقتصادی و تحول در قوانین را در دستور کار قرار داد.
,
 
,
حدادی تصریح کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برای جلوگیری از رانت و امضاهای طلایی در دهه های طولانی، در مجلس تصویب شد تا دولت آن را اجرایی کند.
,
 
,
وی به ایجاد اشتغال با تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان اشاره کرد و  گفت: زمینه کسب درآمد برای جوانان و پیشرفت کشور با این قانون فراهم خواهد شد.
,
 
,
حدادی ادامه داد: دولت موظف شد یک میلیون مسکن در سال تولید کند لذا قانون جهش تولید مسکن اختیارات لازم را با منابع مالی در اختیار دولت قرار می دهد.
,
 
,
وی گفت: دولت باید زیرساخت های لازم برای ساخت مسکن فراهم کند، ایجاد شهرهای جدید اشتباه است و باید به بخش بافت های فرسوده تسهیلات و امتیاز داد.
,
 
,
حدادی به سوال از وزیر راه و شهرسازی با مضمون تحقیق و تفحص از شهرهای جدید کشور اشاره کرد و افزود: شهر مهستان از سال ۷۲ ساخته شده اما مسکن ملی هنوز تحویل نشده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار خانه خالی در کشور داریم، اظهار داشت: با قانون مالیات بر خانه های مالکان را وادار به عرضه کردیم تا بازار مسکن به تعادل برسد.
,
 
,
حدادی ادامه داد: بانک مرکزی باید استقلال داشته باشد تا نقدینگی را کنترل و مدیریت کند، استقراض از بانک مرکزی تورم را به دنبال دارد و دولت قبل متاسفانه دولت کنونی را بدهکار کرد.
,
 
,
وی گفت: شکست انحصار خودروسازهای داخلی، ارتقا برای رقابتی کردن بازار و جمع شدن بساط بازار سیاه خودوهای خارجی از جمله مصوبات مجلس یازدهم بود.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه طرح نقل و انتقال سوابق بیمه بازنشستگی برای تامین منافع بیمه شدگان مصوب شد، افزود: تصویب شفافیت قوای ۳ گانه و مجمع تشخیص مصلحت نظام هم در مجلس انجام شد. 
,
 
,
وی به درخواست استیضاح وزیر آموزش و پرورش به دلیل تاخیر در تدوین آئین رتبه بندی معلمان اشاره کرد و در بخش دیگری اظهار داشت: چاه های کشاورزی باید شناسنامه دار شوند.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه طرح تغذیه مصنوعی کردان برای مدیریت آب کشاورزی ار محل رودخانه کردان در حال انجام است، تصریح کرد: نیرو های مازاد به معضل شهرداری ها تبدیل شده اند.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه متاسفانه شوراها شورای شهرداری هستند نه شهر و مباحث شهری را دنبال نمی کنند، مردمی سازی حکمرانی به معنای تحول اساسی در ساختار اداره کشور است.
,
 
,
حدادی ادامه داد: اصلاح قانون انتخاب شوراها و شهرداران در دستور کار مجلس قرار دارد تا شورا و شهردار همزمان انتخاب شده و تعیین شهردار شهرداری بالای ۲۰۰ هزار با رای غیر مستقیم مردم باشد. 
,
 
,
وی با اشاره به طرح سوال از وزیر بهداشت درباره بهداشت و درمان البرز، گفت: اعتبار سفر رئیس جمهور برای افتتاح بیمارستان ها باید محقق شود.
,
 
,
حدادی اظهار داشت: با توجه به اینکه وزارت بهداشت در زمینه تامین داروهای مورد نیاز مردم، وظیفه سنگینی بر عهده دارد، مجلس درباره نواقص تامین دارو قانع نشده است.
,
 
,
وی با اشاره به تخصیص ۳۰ میلیارد تومان برای ساخت تنها بیمارستان ۳۲ تخت خوابی طالقان، تصریح کرد: متاسفانه البرز در زمینه تبصره ۱۸ برای اشتغال عقب ماندگی دارد و ۱۰ درصد محقق شده است.
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه بودجه و اعتبار البرز از ۲۱ درصد به ۵۷ درصد در سال ۱۴۰۲ خواهد رسید و رشد چشمگیری دارد، در بخش دیگکری گفت: بانک ها کارآمدی لازم را درباره وام ازدواج ندارند.
,
 
,
وی درباره بلاتکلیفی ۲۱ ساله جاده هشتگرد – طالقان گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان برای ایمنی جاده و تونل طالقان مصوب شد، در حالیکه طی ۵ سال گذشته، تنها  در ۷۰ متر کار شده بود.  
,
 
,
حدادی با اشاره به اینکه گازرسانی طالقان بالا و پائین در حال انجام است، افزود: در ساوجبلاغ تنها روستای ولیان چال گاز ندارد، اما روستاهای چهارباغ و نظرآباد هم از نعمت گاز برخوردار شده اند. 
,
 
,
وی به بهره برداری فرهنگ سرای نظرآباد در سال آینده اشاره کرد و گفت: در بودجه ۱۴۰۱، ۵ درصد منابع فروش آب سدهای کشور به استان معین اختصاص یافت.
,
 
,
حدادی با تاکید بر اینکه از ۵۵ میلیون متر مکعب آب سد طالقان ۳۳ میلیون متر مکعب به غرب استان اختصاص یافته است، گفت: کمبود آب نظرآباد با انتقال آب از این سد برطرف می شود.
,
 
,
وی افزود: در ماجرای مهسا امینی ملاحظه ای نکرده ایم و امانت دار ملت ایران هستیم، گزارش پزشک قانونی، بیمارستان، تحقیقات محلی از تاکسیران ها جمع بندی شد تا سند محکمی در مجلس قرائت شود.
,
 
,
حدادی اظهار داشت: موضوع حجاب و مهسا امینی نبود، ما شنونده اعتراض هستیم اما باید آن از اغتشاش تفکیک کرد، سلاح هایی توسط دشمن وارد شد و در نهایت شاهد شهادت شهید عجمیان در کرج بودیم.
,

وی با اشاره به اینکه ای کاش مسئولین انتظامی در همان ابتدای موضوع همانند ماجرای هواپیما و سردار حاجی زاده عذرخواهی می کردند، تصریح کرد: دشمن درصدد القا ناکارآمدی نظام دینی است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه