اخبار داغ

برگزاری جشنواره "نخستین واژه آب" در بندرلنگه

برگزاری جشنواره "نخستین واژه آب" در بندرلنگه
جشنواره "نخستین واژه آب" در شهرستان بندرلنگه با مشارکت آب و فاضلاب و آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در این جشنواره برنامه های مختلفی با محوریت مصرف بهینه آب و آموزش دانش آموزان ابتدایی اجرا شد که دانش آموزان نیز مشارکت بالایی داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,
عماد قربان زاده در تشریح جزئیات این جشنواره افزود: جشنواره نخستین واژه آب به عنوان یک رویداد کشوری و با هدف آشنایی دانش آموزان نسبت به موضوع آب و اهمیت مصرف بهینه آن برگزار می شود که آبفای شهرستان بندرلنگه نیز در این راستا گام برداشت و با همکاری آموزش و پرورش و مدرسه پیشگامان پویش بندرلنگه یک جشنواره خوب برگزار کرد که دانش موزان نیز استقبال پررنگی از آن داشتند.
,

وی با قدردانی از دست اندرکاران مدرسه پیشگامان پویش بندرلنگه افزود: خوشبختانه مدارس این شهرستان نیز پای کار هستند و با توجه به هزینه بالای تولید آب و لزوم صرفه جویی آن، موضوع آب در این شهرستان مورد توجه است و برگزاری پررنگ این جشنواره فرصتی فراهم آورد تا دانش آموزان با استفاده از محتواهای تولیدی بتوانند آشنایی بیشتری با فرایند تولید تا مصرف آب داشته باشند.
,
,

گفتنی است، در این جشنواره ضمن توزیع کتاب و نوشت افزار از دانش آموزان شرکت کننده در بخش های مختلف تدارک دیده شده از جمله نفرات برگزیده مسابقه تشکر و قدردانی شد.
,
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,

 
, ,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه