اخبار داغ

اهالی شهرک عارف محروم از خدمات حمل و نقل عمومی

اهالی شهرک عارف محروم از خدمات حمل و نقل عمومی
یکی از مشکلات شهروندان ساکن در شهرک عارف قزوین، نبود خط ویژه اتوبوس و تاکسی است که دسترسی آنان را به مرکز شهر را دشوار کرده و موجب نارضایتی ساکنان این منطقه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین؛ حمل‌ونقل شهری از مهم‌ترین بخش‌های خدمات‌دهی شهرداری محسوب می‌شود؛ با این وجود تاکسی‌های درون‌شهری و اتوبوس در محدوده شهرک عارف تردد ندارد و ساکنان ناچار به استفاده از آژانس‌های تلفنی و یا تاکسی‌های اینترنتی هستند که هزینه گزافی را بر آنان تحمیل می‌کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین؛ ,
شهرک عارف در محله داوودآباد قزوین واقع شده که به لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان توسط بلوارهای باهنر، رزمندگان، ارتباطات و معلم محصور شده و وجود پل‌های امام‌علی و ارتباطات در امتداد این شهرک مسیر دسترسی را ناهموار و ساکنین را از دریافت خدمات حمل‌ونقل عمومی محروم کرده‌است.
 
چندی از همشهریان قزوینی ساکن شهرک عارف، موضوع نبود خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این منطقه را با خبرنگار اجتماعی شاخص درمیان گذاشته‌اند.
 
 

زهرا حیدری یکی از ساکنان شهرک عارف به خبرنگار صبح قزوین، گفت: ما برای تأمین مایحتاج روزانه خود، مجبور به رفت‌وآمد به مرکز شهر هستیم، اما هیچ تاکسی و اتوبوس شهری در این محله وجود ندارد که بتوان از آن بهره برد و این مسئله برای ما مشکل ایجاد کرده و بار مالی زیادی را به ما تحمیل کرده است.
 
رضا کاظمی شهروند قزوینی ساکن این شهرک به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: بارها شده که برای انجام کاری به ناچار 30 دقیقه تا یک ساعت منتظر یک تاکسی بوده‌ام که شاید گذرش به این خیابان بیافتد، عملا هیچ تاکسی شهری و وسیله حمل و نقل عمومی وارد این منطقه نمی‌شود و این صدای اکثر ساکنین را درآورده است.
 
وی ادامه داد: از بازار که تاکسی سوار می‌شویم اجبارا باید انتهای بلوار آزادگان پیاده شده و مابقی مسیر را پیاده برویم، حالا اگر مادری با فرزند کوچک و یا فردی میانسال برای رسیدن به محل سکونتش در شهرک عارف مجبور باشد این مسیر چندصد متری را پای پیاده طی کند چه شرایط سختی را باید متحمل شود؟ کاش مجموعه شهری فکری برای این منطقه کنند.
 
یکی از رانندگان تاکسی مسیر بازار-مینودر در خصوص مشکل حمل و نقل در شهرک عارف به خبرنگار ما عنوان کرد: در گذشته چندین تاکسی برای این مسیر در نظر گرفته شده بود، اما مسافر کمی داشت و ما مجبور بودیم ساعت‌ها منتظر بمانیم تا ظرفیت ماشین پر شود، این توقف طولانی مدت نه به نفع من راننده تاکسی و نه به نفع دیگر مسافران بود.
 
وی افزود: اگر شما به عنوان مسافر مجبور باشید نیم ساعت و شاید بیشتر منتظر بمانید تا تاکسی پر شود، آیا معترض و ناراضی نخواهید بود؟ این مسیر تقریبا به همین گونه بود و مسافر کمی داشت که خط آن کلا جمع شد.
 
 

کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری
 
محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، اظهار کرد: پیش از این، چندین دستگاه تاکسی در محدوده شهرک عارف به ساکنان این محله سرویس‌دهی می‌کرد که به دلیل کمبود مسافر از آن استقبال خوبی نشد.
 
وی با بیان اینکه عدم استقبال مسافر از خطوط تاکسی موجب نارضایتی تاکسیرانان می‌شود، ادامه داد: وقتی راننده تاکسی برای پر شدن ظرفیت خودروی خود مجبور باشد ساعت‌ها منتظر بماند، این برای او با صرفه نبوده و موجب نارضایتی می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: یکی از مسائل و مشکلات تاکسیرانان، کمبود مسافر و مقطعی بودن برگشت از شهرک عارف به مرکز شهر است، در صورت استقبال شهروندان و وجود متقاضی این مسیر را با تاکسی شهری پوشش خواهیم داد، کما اینکه پیش از این نیز به همین صورت بوده، اما ادامه‌دار بودن روند سرویس‌دهی منوط‌به صرفه اقتصادی برای رانندگان است.
 
وی یکی از معضلات بافت جدید شهری را نبود مسافر کافی و امکان استفاده از سرویس‌های خدمات عمومی شهری دانست و گفت: سازمان تاکسیرانی با بازدید میدانی و سنجیدن میزان مسافران و متقاضیان مسیرها نسبت به گشایش خطوط تاکسی اقدام خواهد کرد.
 
وثوق‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین بالغ بر ۳۰ خط شهری و روستایی را تحت پوشش خود دارد و خدود ۳۴۵۰ دستگاه تاکسی در این خطوط به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، این روزها که مردم با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، تحمیل هزینه‌های اضافی آن هم برای حمل‌ونقل عمومی که یکی از ضروریات زندگی شهری است، باری مضاعف بر اهالی شهرک عارف شده‌است، امید است به همت مجموعه شهری و با راه اندازی ایستگاه اتوبوس و یا تاکسی شهری در این منطقه گرهی از مشکلات اهالی باز شود.
 
انتهای پیام/
,
شهرک عارف در محله داوودآباد قزوین واقع شده که به لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان توسط بلوارهای باهنر، رزمندگان، ارتباطات و معلم محصور شده و وجود پل‌های امام‌علی و ارتباطات در امتداد این شهرک مسیر دسترسی را ناهموار و ساکنین را از دریافت خدمات حمل‌ونقل عمومی محروم کرده‌است.
 
چندی از همشهریان قزوینی ساکن شهرک عارف، موضوع نبود خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این منطقه را با خبرنگار اجتماعی شاخص درمیان گذاشته‌اند.
 
 

زهرا حیدری یکی از ساکنان شهرک عارف به خبرنگار صبح قزوین، گفت: ما برای تأمین مایحتاج روزانه خود، مجبور به رفت‌وآمد به مرکز شهر هستیم، اما هیچ تاکسی و اتوبوس شهری در این محله وجود ندارد که بتوان از آن بهره برد و این مسئله برای ما مشکل ایجاد کرده و بار مالی زیادی را به ما تحمیل کرده است.
 
رضا کاظمی شهروند قزوینی ساکن این شهرک به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: بارها شده که برای انجام کاری به ناچار 30 دقیقه تا یک ساعت منتظر یک تاکسی بوده‌ام که شاید گذرش به این خیابان بیافتد، عملا هیچ تاکسی شهری و وسیله حمل و نقل عمومی وارد این منطقه نمی‌شود و این صدای اکثر ساکنین را درآورده است.
 
وی ادامه داد: از بازار که تاکسی سوار می‌شویم اجبارا باید انتهای بلوار آزادگان پیاده شده و مابقی مسیر را پیاده برویم، حالا اگر مادری با فرزند کوچک و یا فردی میانسال برای رسیدن به محل سکونتش در شهرک عارف مجبور باشد این مسیر چندصد متری را پای پیاده طی کند چه شرایط سختی را باید متحمل شود؟ کاش مجموعه شهری فکری برای این منطقه کنند.
 
یکی از رانندگان تاکسی مسیر بازار-مینودر در خصوص مشکل حمل و نقل در شهرک عارف به خبرنگار ما عنوان کرد: در گذشته چندین تاکسی برای این مسیر در نظر گرفته شده بود، اما مسافر کمی داشت و ما مجبور بودیم ساعت‌ها منتظر بمانیم تا ظرفیت ماشین پر شود، این توقف طولانی مدت نه به نفع من راننده تاکسی و نه به نفع دیگر مسافران بود.
 
وی افزود: اگر شما به عنوان مسافر مجبور باشید نیم ساعت و شاید بیشتر منتظر بمانید تا تاکسی پر شود، آیا معترض و ناراضی نخواهید بود؟ این مسیر تقریبا به همین گونه بود و مسافر کمی داشت که خط آن کلا جمع شد.
 
 

کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری
 
محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، اظهار کرد: پیش از این، چندین دستگاه تاکسی در محدوده شهرک عارف به ساکنان این محله سرویس‌دهی می‌کرد که به دلیل کمبود مسافر از آن استقبال خوبی نشد.
 
وی با بیان اینکه عدم استقبال مسافر از خطوط تاکسی موجب نارضایتی تاکسیرانان می‌شود، ادامه داد: وقتی راننده تاکسی برای پر شدن ظرفیت خودروی خود مجبور باشد ساعت‌ها منتظر بماند، این برای او با صرفه نبوده و موجب نارضایتی می‌شود.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: یکی از مسائل و مشکلات تاکسیرانان، کمبود مسافر و مقطعی بودن برگشت از شهرک عارف به مرکز شهر است، در صورت استقبال شهروندان و وجود متقاضی این مسیر را با تاکسی شهری پوشش خواهیم داد، کما اینکه پیش از این نیز به همین صورت بوده، اما ادامه‌دار بودن روند سرویس‌دهی منوط‌به صرفه اقتصادی برای رانندگان است.
 
وی یکی از معضلات بافت جدید شهری را نبود مسافر کافی و امکان استفاده از سرویس‌های خدمات عمومی شهری دانست و گفت: سازمان تاکسیرانی با بازدید میدانی و سنجیدن میزان مسافران و متقاضیان مسیرها نسبت به گشایش خطوط تاکسی اقدام خواهد کرد.
 
وثوق‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین بالغ بر ۳۰ خط شهری و روستایی را تحت پوشش خود دارد و خدود ۳۴۵۰ دستگاه تاکسی در این خطوط به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، این روزها که مردم با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، تحمیل هزینه‌های اضافی آن هم برای حمل‌ونقل عمومی که یکی از ضروریات زندگی شهری است، باری مضاعف بر اهالی شهرک عارف شده‌است، امید است به همت مجموعه شهری و با راه اندازی ایستگاه اتوبوس و یا تاکسی شهری در این منطقه گرهی از مشکلات اهالی باز شود.
 
انتهای پیام/
,
شهرک عارف در محله داوودآباد قزوین واقع شده که به لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان توسط بلوارهای باهنر، رزمندگان، ارتباطات و معلم محصور شده و وجود پل‌های امام‌علی و ارتباطات در امتداد این شهرک مسیر دسترسی را ناهموار و ساکنین را از دریافت خدمات حمل‌ونقل عمومی محروم کرده‌است.
 
,
,
چندی از همشهریان قزوینی ساکن شهرک عارف، موضوع نبود خطوط اتوبوسرانی و تاکسیرانی در این منطقه را با خبرنگار اجتماعی شاخص درمیان گذاشته‌اند.
 
,
,
 
,
, ,

زهرا حیدری یکی از ساکنان شهرک عارف به خبرنگار صبح قزوین، گفت: ما برای تأمین مایحتاج روزانه خود، مجبور به رفت‌وآمد به مرکز شهر هستیم، اما هیچ تاکسی و اتوبوس شهری در این محله وجود ندارد که بتوان از آن بهره برد و این مسئله برای ما مشکل ایجاد کرده و بار مالی زیادی را به ما تحمیل کرده است.
 
,
, صبح قزوین،,
,
رضا کاظمی شهروند قزوینی ساکن این شهرک به خبرنگار اجتماعی صبح قزوین؛ گفت: بارها شده که برای انجام کاری به ناچار 30 دقیقه تا یک ساعت منتظر یک تاکسی بوده‌ام که شاید گذرش به این خیابان بیافتد، عملا هیچ تاکسی شهری و وسیله حمل و نقل عمومی وارد این منطقه نمی‌شود و این صدای اکثر ساکنین را درآورده است.
 
,
,
وی ادامه داد: از بازار که تاکسی سوار می‌شویم اجبارا باید انتهای بلوار آزادگان پیاده شده و مابقی مسیر را پیاده برویم، حالا اگر مادری با فرزند کوچک و یا فردی میانسال برای رسیدن به محل سکونتش در شهرک عارف مجبور باشد این مسیر چندصد متری را پای پیاده طی کند چه شرایط سختی را باید متحمل شود؟ کاش مجموعه شهری فکری برای این منطقه کنند.
 
,
,
یکی از رانندگان تاکسی مسیر بازار-مینودر در خصوص مشکل حمل و نقل در شهرک عارف به خبرنگار ما عنوان کرد: در گذشته چندین تاکسی برای این مسیر در نظر گرفته شده بود، اما مسافر کمی داشت و ما مجبور بودیم ساعت‌ها منتظر بمانیم تا ظرفیت ماشین پر شود، این توقف طولانی مدت نه به نفع من راننده تاکسی و نه به نفع دیگر مسافران بود.
 
,
,
وی افزود: اگر شما به عنوان مسافر مجبور باشید نیم ساعت و شاید بیشتر منتظر بمانید تا تاکسی پر شود، آیا معترض و ناراضی نخواهید بود؟ این مسیر تقریبا به همین گونه بود و مسافر کمی داشت که خط آن کلا جمع شد.
 
,
,
 
,
, ,

کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری
 
,
, کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری, کمبود مسافر و به صرفه نبودن خدمات‌دهی تاکسی‌های شهری,
,
محمدرضا وثوق‌نیا، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین، اظهار کرد: پیش از این، چندین دستگاه تاکسی در محدوده شهرک عارف به ساکنان این محله سرویس‌دهی می‌کرد که به دلیل کمبود مسافر از آن استقبال خوبی نشد.
 
, صبح قزوین، ,
,
وی با بیان اینکه عدم استقبال مسافر از خطوط تاکسی موجب نارضایتی تاکسیرانان می‌شود، ادامه داد: وقتی راننده تاکسی برای پر شدن ظرفیت خودروی خود مجبور باشد ساعت‌ها منتظر بماند، این برای او با صرفه نبوده و موجب نارضایتی می‌شود.
 
,
,
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قزوین یادآور شد: یکی از مسائل و مشکلات تاکسیرانان، کمبود مسافر و مقطعی بودن برگشت از شهرک عارف به مرکز شهر است، در صورت استقبال شهروندان و وجود متقاضی این مسیر را با تاکسی شهری پوشش خواهیم داد، کما اینکه پیش از این نیز به همین صورت بوده، اما ادامه‌دار بودن روند سرویس‌دهی منوط‌به صرفه اقتصادی برای رانندگان است.
 
,
,
وی یکی از معضلات بافت جدید شهری را نبود مسافر کافی و امکان استفاده از سرویس‌های خدمات عمومی شهری دانست و گفت: سازمان تاکسیرانی با بازدید میدانی و سنجیدن میزان مسافران و متقاضیان مسیرها نسبت به گشایش خطوط تاکسی اقدام خواهد کرد.
 
,
,
وثوق‌نیا در پایان خاطرنشان کرد: سازمان تاکسیرانی قزوین بالغ بر ۳۰ خط شهری و روستایی را تحت پوشش خود دارد و خدود ۳۴۵۰ دستگاه تاکسی در این خطوط به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند.
 
,
,
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین، این روزها که مردم با شرایط سخت اقتصادی و معیشتی دست و پنجه نرم می‌کنند، تحمیل هزینه‌های اضافی آن هم برای حمل‌ونقل عمومی که یکی از ضروریات زندگی شهری است، باری مضاعف بر اهالی شهرک عارف شده‌است، امید است به همت مجموعه شهری و با راه اندازی ایستگاه اتوبوس و یا تاکسی شهری در این منطقه گرهی از مشکلات اهالی باز شود.
 
, صبح قزوین، ,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه