اخبار داغ

رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان:

بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش سیستان و بلوچستان گشایش یافت

بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش سیستان و بلوچستان گشایش یافت
محمد نبی شهیکی از برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان با شعار پژوهش و فناوری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد نبی شهیکی، رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون بیان کرد: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور با هدف نمایش و معرفی محصولات، دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه های استان آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,

وی ادامه داد: در روز افتتاحیه نمایشگاه نیز سامانه شبکه فناوری و نوآوری استان که پل ارتباطی میان دستگاه های اجرایی و دانشگاه ها با صنعتگران است رونمایی شد که در راستای افزایش میزان رضایت مندی و خدمات رسانی شرکت ها نقش بسزایی دارد.

رئیس پارک علم و فناوری استان تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی کارآفرینی، کتابخوانی و دورهمی های کسب و کار نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرایی می شود که شرکت در این برنامه ها برای عموم آزاد است.

به گفته شهیکی؛ پس از اتمام نمایشگاه کار جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات ارائه شده انجام می شود که نفرات و ایده‌های برتر مورد حمایت های مادی و معنوی و مشاوره ای قرار می گیرند.

وی گفت: این نمایشگاه در محل پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان واقع در خیابان دانشگاه دایر شده و تا هفدهم آذرماه از ساعت ۹ الی ۱۳ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

انتهای پیام/ 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه