اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان:

رزمایش «سفره احسان» در لرستان برگزار شد

رزمایش «سفره احسان» در لرستان برگزار شد
طائف با اشاره به برگزاری رزمایش «سفره احسان» در لرستان، گفت: ۷ میلیارد تومان مواد پروتئینی بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، مجید طائف صبح امروز در رزمایش سفره احسان اظهار داشت: یکی از برنامه های ابلاغی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزاری رزمایش و کمک‌های مومنانه با محوریت بنیاد احسان است تا اقلام مورد نیاز در اختیار خانوارهای نیازمند قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این راستا امروز رزمایش سفره احسان با هدف توزیع بسته های مواد پروتئینی مرغ در استان لرستان برگزار شد که در این رزمایش ۱۴۰ تن گوشت مرغ به ارزش ریالی بیش از هفت میلیارد تومان در بین خانواده های نیازمند مناطق حاشیه ای و کم برخوردار توزیع شد.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان تصریح کرد: شناسایی خانواده های نیازمند توسط ۲۴۰ گروه جهادی و فعال اجتماعی انجام شده که این گروه ها به عنوان اعضای همکار و افتخاری ستاد می‌باشند.

,

طائف بیان کرد: بسته های پروتئینی بین ۳۵هزار خانوار نیازمند استان به میزان هر خانوار چهار کیلوگرم توزیع می گردد.

,

وی خاطرنشان کرد: همچنین در جهت بهره‌مندی جامعه تحت پوشش سایر دستگاه های حمایتی و تعاملات بین دستگاهی، از سقف ابلاغی، میزان ۲۸ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم هفته آینده در اختیار سازمان بهزیستی و کمیته امداد استان قرار می گیرد تا با مدیریت دستگاه ها توزیع گردد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه