اخبار داغ

رئیس اتحادیه نانوایان البرز:

طرح نصب کارت‌خوان در نانوایی‌های البرز شکست‌ خورده است

طرح نصب کارت‌خوان در نانوایی‌های البرز شکست‌ خورده است
نصیری گفت: نانوایی که رسید برای ارائه به مشتری ندارد، نمی‌تواند تعداد و نرخ نان را شفاف‌سازی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله نصیری رئیس اتحادیه نانوایان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: متاسفانه اغلب نانوایی های استان با ضرر و زیان مواجه شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
نصیری با اشاره به اینکه برخی از نانوایان از وزن نان کم می کنند یا نان کنجدی را به اجبار می فروشند، درباره کارتخوان ها هم توضیحاتی ارائه داد.
,
 
,
وی اظهار داشت: ۳ ماه قبل با بانک سپه نامه نگاری شد تا نانوایی هایی که دارای خط تلفن هستند دستگاه دوم کارتخوان دریافت کنند اما حتی یک مورد تحویل نشد.
,
 
,
نصیری تصریح کرد: کارتخوان نانوایی ها ممکن است به هر دلیلی خراب یا به واسطه اختلال اینترنت قطع شود لذا امیدواریم بانک سپه سریعا اقدام کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه زمانی نظارت بر نانوایی ها دقیق می شود که نانوا به هیچ وجه پول دریافت نکند، گفت: نانوایی های دارای کارتخوان هوشمند آراد آزاد ندارند.
,
 
,
نصیری افزود: متاسفانه پشتیبانی شرکت نانی نو کاغذ رول به نانوایی های البرز نمی دهد و علی رغم پیگیری های متعدد، گوش شنوایی برای حل این مشکل وجود ندارد.
,
 
,
رئیس اتحادیه نانوایان البرز اظهار داشت: نانوایی که رسید برای ارائه به مشتری ندارد، نمی تواند تعداد و نرخ نان را شفاف سازی کند، بانک سپه هم مجری طرح است.
,
 
,
نصیری ادامه داد: طرح ارائه کارتخوان به نانوایی ها شکست خورده است زیرا که حتی کاغذ رول را تامین نکرده و موجب شکایت ۹۰ درصد مشتریان از عدم پرداخت رسید شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه