اخبار داغ

کی‌روش با تاج جلسه داشت؛

خروج سرمربی تیم ملی فوتبال از ایران بدون پاسخ‌گویی به انتقادها و سؤالات!

خروج سرمربی تیم ملی فوتبال از ایران بدون پاسخ‌گویی به انتقادها و سؤالات!
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان بدون پاسخ‌گویی به اصحاب رسانه به کشورش برگشت.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان هفته گذشته پس از شکست ملی‌پوشان مقابل تیم ملی آمریکا و حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، همراه با شاگردانش به تهران بازگشت و طی روزهای گذشته هم به گشت‌وگذار در کاخ سعدآباد تهران پرداخت که این بازدید، حواشی زیادی را هم در پی داشت.

,

پس از بازگشت کی‌روش به همراه کاروان تیم ملی به تهران آن هم در شرایطی که او با پایان جام جهانی قطر دیگر قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران نداشت، این تصور وجود داشت که سرمربی ۶۹ ساله یوزهای پارسی طی یک نشست خبری به گفت‌وگو با اهالی مطبوعات خواهد پرداخت اما این جلسه در نهایت صورت نگرفت.

,

سرمربی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ صبح امروز (یک‌شنبه) همراه با تیم پرتعداد دستیارانش به پرتغال بازگشت. کی‌روش شب گذشته تنها جلسه‌ای با مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال داشت و بدون هیچ‌گونه پاسخ‌گویی به افکار عمومی ایران را تا مدت نامعلومی ترک گفت.

,

کی‌روش در نشست چند ساعته خود با رئیس فدراسیون فوتبال، گزارشی از عمل‌کرد حدود ۳ ماهه‌اش در تیم ملی فقط به تاج ارائه داده و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون در این جلسه حضور نداشته‌اند.

,

برخی از اعضای هیأت رئیسه فدراسیون با ابقای کارلوس کی‌روش روی نیمکت تیم ملی مخالفت‌هایی سرسخت و جدی داشته‌اند و در سمت مقابل هم نظر برخی از افراد به ادامه همکاری تا جام ملت‌های آسیا با اوست.

,

به‌نظر پس از نظر نهایی کمیته فنی و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون و با توجه به نظر حمایتی مثبت وزارت ورزش و جوانان، دوران حضور این سرمربی مسن پرتغالی در ایران ادامه خواهد یافت.

,

بیشتر بخوانید؛

, بیشتر بخوانید؛,

افزایش شانس ابقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی/ با CQ تا پایان جام ملت‌ها؟!

, افزایش شانس ابقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی/ با CQ تا پایان جام ملت‌ها؟!, افزایش شانس ابقای کی‌روش روی نیمکت تیم ملی/ با CQ تا پایان جام ملت‌ها؟!]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه