اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی:

ثبت نام ۵۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در مانه و سملقان/ احداث شهرک جدید نهضت ملی مسکن در دست بررسی است

ثبت نام ۵۰۰۰ متقاضی مسکن ملی در مانه و سملقان/ احداث شهرک جدید نهضت ملی مسکن در دست بررسی است
قاسم قاسمی با اشاره به اینکه در مانه و سملقان پنج هزار و ۳۰۰ نفر متقاضی دریافت مسکن ملی بوده اند، گفت: از این تعداد دو هزار و ۹۹۴ مورد حائز شرایط بوده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، قاسم قاسمی، مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی در جلسه شورای مسکن شهرستان مانه و سملقان اظهار داشت: در شهرستان مانه و سملقان بیش از پنج هزار  و ۳۰۰ نفر در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی ادامه داد: از مجموع تعداد ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی شهر آشخانه، تعداد دو هزار و 994 متقاضی حائز شرایط شناخته و دو هزار و 957 متقاضی نیز تایید نهایی شدند.

,

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی اضافه کرد: همچنین در این شهرستان 109 خانوار نیز دارای سه فرزند به بالا جهت مراحل اداری دریافت مسکن ملی درخواست خود را ثبت کردند.

,

وی به بحث احداث شهرک مسکونی جدید در شهر آشخانه اشاره کرد و افزود: با توجه به کمبود زمین مناسب و دسترسی به زمین جهت اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر آشخانه، ۶۰ هکتار از زمین های دولتی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن واقع در اراضی ضلع شرقی شهرک صنعتی آشخانه شناسایی شده است.

,

قاسمی ادامه داد: بررسی برای زمین های مشخص شده در قالب شهرک مسکونی جدید در طرح نهضت ملی مسکن آشخانه آغاز شده است و امید است که با اجرای این شهرک مشکل نهضت ملی مسکن در شهر آشخانه حل خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: طی هفته آینده آماده سازی زمین شهر قاضی  به مساحت ۱/۸ هکتار توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر قاضی آغاز خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه