اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان:

رویداد دانش آموزی مسطوره فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی است

رویداد دانش آموزی مسطوره فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی است
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان رویداد رسانه‌ای مسطوره را فریاد نسل چهارم انقلاب اسلامی دانست و گفت: دشمن سعی دارد هویت‌های تاریخی ایران را از بین ببرد لذا باید هویت‌ و چهره‌های تاریخی ایران را برای نسل جدید معرفی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی،حامد حبیب‌زاده رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان در مراسم افتتاحیه نخستین رویداد رسانه‌ای مسطوره در سالن همایشات تالار مرکزی رشت با بیان اینکه دانش آموزان باید برای اداره کشور با هویت‌های تاریخی خود آشنا شوند، اظهار کرد: ما در جمهوری اسلامی دانش آموزان بسیار با استعداد در عرصه‌های مختلف داریم که اگر با هویت‌های تاریخی خود آشنا شوند، می‌توانند با انگیزه زیاد به تحصیل پرداخته و برای اداره کشور آماده شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,
 
,
وی میرزا کوچک جنگلی را یک هویت تاریخی مهم در تاریخ ایران دانست و گفت: تنها هدف میرزا این بود که با استکبار، ظلم و ستم مبارزه کرده و با هدف عدالتخواهی جامعه را از دوران خفگان نجات دهد.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نهضت جنگل و میرزا کوچک جنگلی بیان کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشات متععد خود، شهید میرزا کوچک جنگلی را یک اسطوره نامیده و در هفته بسیج از این شهید گرانقدر و رئیس علی دلواری به عنوان نماد مبارزه با استکبار در تاریخ ایران یاد کردند.
,
 
,
حبیب‌زاده مسطوره را فریاد نسل چهار انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن سعی دارد هویت‌های تاریخی ایران را از بین ببرد لذا باید هویت‌ و چهره‌های تاریخی ایران را برای نسل جدید معرفی کنیم.
,
 
,
وی با اشاره به برگزاری رویداد دانش آموزی مسطوره در استان گیلان تصریح کرد: میرزا کوچک جنگلی نماد مبارزه با ظلم بوده و برای ما گیلانیان یک اسطوره و الگو است لذا با برگزاری این رویداد سعی کردیم نسل چهارم انقلاب را با چهره و ویژگی‌های تاریخی میرزا آشنا کنیم.
,
 
,
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان گیلان از ارسال بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه رویداد دانش آموزی مسطور خبر داد و گفت: استقبال دانش آموزان از این رویداد رسانه‌ای بسیار خوب بوده و بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه